توفان 48 ساعت گذشته در خراسان رضوی 2 کشته و میلیارد ها ریال خسارت بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در چناران صاعقه جان چوپانی را در روستای سیدآباد این شهرستان گرفت و در روستای مزینان سبزوار نیز صاعقه دامدار 50 ساله ای را به کام مرگ کشاند.

در گناباد توفان با سرعت 94 کیلومتر بر ساعت موجب قطع آب و برق این شهرستان شد.تخریب دیوار جامع و مصلای این شهر ، شکستن شیشه های منازل ، سقوط درختان و آسیب به مزارع کشاورزی و باغی از جمله این خسارت هاست.در بیدخت گناباد توفان 2 میلیارد ریال به تاسیسات شهری خسارت زد و 100 اصله درخت را ریشه کن کرد.

در رشتخوار توفان 31 میلیارد و500 میلیون ریال به بیش از 42 هکتار اراضی زراعی و باغی این شهرستان خسارت وارد کرد.بر اثر این توفان 40 رأس گوسفند در این شهرستان تلف شدند.

در بجستان توفان با سرعت 96 کیلومتر بر ساعت بیش از 9 میلیارد تومان خسارت وارد کرد که شامل حدود 35 درصد از خوشه های باغهای پسته بخش یونسی و25 درصد پسته روستای سردق و فخرآباد این شهرستان شد.

این توفان باعث تلف شدن 140 راس گوسفند در روستای درزاب بجستان شد . بر اثر وزش توفان شدید در روستای سردق این شهرستان یک نفر نیز زخمی شد.در شهرستان خواف هم توفان خسارتی نداشت اما 10 نفر دچار تنگی نفس شدند که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند./س

برچسب ها: توفان ، شدید ، خراسان ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.