مخبر کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : به رغم برنامه ریزی های مناسب تیم ملی فوتبال ایران در راه حضور در جام جهانی برزیل ، انتظار کسب پیروزی و صعود به مرحله دوم این رقابت ها برای تیم ایران چندان واقعگرایانه نیست .

ˈ سیدهادی حسینی ˈ در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود : رقبای تیم ملی ایران در جام جهانی ، تیم های قدرتمندتری هستند و در این شرایط نباید با تحلیل های نادرست ، انتظارات و توقع مردم را بالا برد .

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود : یکی از اولویت های اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل ، نشان دادن ویژگی های اخلاقی است و نباید بگذاریم این هدف ارزشمند در راه کسب امتیاز قربانی و نادیده گرفته شود .

وی بیان کرد : بازیکنان تیم ملی ایران ، سفیران فرهنگی کشور در برزیل هستند و باید از موقعیت مناسب اجتماع همه فوتبالیست های دنیا و توجه جهانیان به این رویداد بزرگ برای نشان دادن ویژگی های برتر اخلاقی و فرهنگی ایران اسلامی استفاده کنیم .

مخبر کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به کمک 70میلیارد ریالی اخیر دولت به فدراسیون فوتبال برای آماده سازی مطلوب تر تیم ملی اشاره کرد و گفت : به رغم فاصله اندک باقیمانده تا آغاز جام جهانی ، این کمک مالی می تواند موجب تسهیل در بهبود شرایط فنی و تاکتیکی تیم گردد .

حسینی به انتقادات روزهای اخیر پیرامون کیفیت نامناسب پیراهن تیم ملی اشاره کرد و گفت : همه کسانی که مدعی دلسوزی برای تیم ملی فوتبال ایران هستند باید در روزهای باقیمانده تا آغاز جام جهانی این انتقادات را فراموش کرده و فقط به حمایت از تیم ملی بپردازند .

وی بر لزوم خصوصی سازی تیم های فوتببال باشگاهی ایران اشاره کرد و گفت : تا زمانی که این تیم ها از بودجه های دولتی استفاده می کنند ، نمی توان به آینده روشن برای فوتبال ایران امیدوار بود .

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : واگذاری یکساله تیم ها به برخی افراد به عنوان مدیرعامل ، نتیجه ای به جز انباشته شدن بدهی های فراوان ندارد/س

برچسب ها: صعود ، انتظار ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.