این اعتبار برای توسعه اشتغال به روستاها و شهرهای کوچک اختصاص یافته است

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص پنج درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور به کمیته امداد امام خمینی خبر داد.
عبدالرحمان رستمیان در جمع مردم دامغان و در مسجد جامع این شهر افزود: این اعتبار برای توسعه اشتغال به روستاها و شهرهای کوچک اختصاص یافته واین فرصت مناسبی است که کمیته امداد شهرستان دامغان از آن استفاده کند.
وی از اختصاص 125 میلیارد ریال به دامغان خبر داد و یادآور شد: سال گذشته بودجه شهرستان دامغان 150 میلیارد ریال بود که تنها 20درصد آن به شهرستان اختصاص پیدا کرد که حدود 35 میلیارد ریال بود.
وی از کمبود نیروی پرستار در کشور خبر داد و گفت: در کشور با کمبود پرستار مواجه بوده و دنبال راه حلی برای استخدام پرستاران تا پایان خرداد هستیم.
رستمیان مهمترین دغدغه مردم دامغان را نبود بیمارستان ملکی تامین اجتماعی و یا قرارداد با بیمارستان دولتی دانست و گفت: این مشکل باعث شده بیماران برای درمان به شهرهای مجاور بروند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم به یک دانشگاه مستقل و مجری دوره های ملی و بین المللی وزارت جهاد کشاورزی تبدیل شده است/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.