معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زاهدان گفت: شهروندان حق دارند از اقدامات انجام شده توسط مجموعه‌های خدمتگزار اطلاع داشته باشند.

 به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمد خیرخواه ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطوب به شهروندان اظهار کرد: باید خدمات به نحوی مناسب و مطلوب به مردم ارائه شود و در همین راستا مدیران و مسئولان شهرداری بر این باورند که جلب رضایت شهروندان با قرار گرفتن در مسیر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود امکان‌پذیر خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زاهدان با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به شهروندان گفت: برای اینکه به بهترین نحو بتوانیم در خدمت مردم باشیم، باید در یک چارچوب مشخص و قانونی قرار بگیریم و البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که شهروندان حق دارند از اقدامات انجام شده توسط مجموعه‌های خدمتگزار اطلاع داشته باشند که خوشبختانه همکاران ما در اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل با ارتباط خوبی که با رسانه‌های مختلف دارند، این امر را به خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: موضوع اطلاع‌رسانی دقیق، تسریع در عملیات‌ها، سهولت در انجام کارها، پایبندی به ضوابط، اهمیت دادن به زیبایی و منظر ادارات و تکریم ارباب رجوع بسیار اهمیت دارد که می‌تواند ما را در مسیر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کمک شایانی کند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کرد، بحث کاهش زمان ارائه خدمات و آسان کردن امور است که این موضوع می‌تواند در کنار پایبندی به قوانین، ضوابط و دوری از اعمال سلیقه‌ها و همچنین تکریم ارباب رجوع، ما را در انجام خدمات در اسرع وقت و به بهترین نحو یاری دهد.

خیرخواه در پایان بر موضوع مشارکت مردمی تاکید کرد و گفت: همه نظام‌های خدماتی باید به سمتی بروند که هرچه بهتر و بیشتر خدمات را مطلوب‌تر کنند، لذا در این مسیر هرچه از مشارکت مردمی بیشتری برخوردار باشیم و آن را تقویت کنیم، به همان نسبت اجرای خدمات و ماندگاری آنها نیز بیشتر و بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.