برنامه سازان، خبرنگاران و محققان صداوسيماي مرکز آذربايجان شرقي در جريان برگزاري هجدهمين جشنواره توليدات صداوسيماي مراکز استان ها که به ميزباني تبريز برگزار شد، موفق به کسب عناوين برتر و تقديري شدند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در کميسيون خبر و از بين 12 اثر ارسالي به دبيرخانه جشنواره، اثر «رامين مرادي» با عنوان «صداي انقلاب» جايزه بهترين گزارش خبري را از آن خود کرد. همچنين لوح تقدير جشنواره به «مهدي صادقي موحد» معاون اطلاعات و اخبار صداوسيماي مرکز آذربايجان شرقي به خاطر پوشش خبري مناطق زلزله زده ارسباران اهدا شد ضمن اين که اثر «علي حيدري» خبرنگار واحد مرکزي خبر تبريز به خاطر گزارش افتتاح نخستين واحد مسکوني مناطق زلزله زده به عنوان اثر تقديري شناخته شد.

در کميسيون صدا نيز از بين 4 اثرارسالي به دبيرخانه جشنواره «يوسف اعظمي» به عنوان گوينده برگزيده در برنامه محفل و «عليرضا مهدوي» به عنوان تهيه کننده در برنامه «زمان سسي» انتخاب و تجليل شدند.

در کميسيون موسيقي نيز «مجيد راستبد»، «يونس برومند» و «ابوالفضل ميرزايي» به ترتيب به عنوان آهنگساز، خواننده و صدابردار برنامه «قهرمانلار اوجاقي» کانال سهند صاحب عنوان برتر شده و مورد تجليل قرار گرفتند. در همين کميسيون «مهرداد کرباسي» در برنامه «افتخار منيم کي دي» مشترکا با استان ايلام به عنوان آهنگساز برتر تعيين و تجليل شد. «ابوالفضل ميرزايي» و «مجيدعبدالله زاده» نيز به ترتيب به عنوان صدابردار و شاعر همين برنامه به همراه «وحيد اسداللهي» آهنگساز و تنظيم ساز آرايي در برنامه «ساري گلين» به طور مشترک با استان گيلان صاحب عنوان برگزيده کميسيون موسيقي شده و تجليل شدند.

در کميسيون تحقيقات و پژوهش اين دوره از جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استان ها نيز از بين 13 اثر ارسالي از آذربايجان شرقي به دبيرخانه جشنواره، 11 اثر به مرحله داوري راه يافت که از بين اين آثار، جايزه اول در بخش محتوا به «علي قرباني»، جايزه دوم در بخش تحقيقات منجر به توليد به دکتر «هادي هاشميان» و جايزه چهارم در بخش تحقيقات منجر به توليد به «ابراهيم حسين زاده» اهداء شد.

دربخش سيما نيز «حميد نيکمندان» تصويربردار نماهنگ «ايلمک» به عنوان تصويربردار برتر، «حسن عليزاده پروين» تهيه کننده مستند درياچه اروميه به عنوان تهيه کننده برتر، «مجيد حسن زاده» و «مرتضي حسن زاده» تدوينگر سريال «آخير مهلت» به عنوان تدوينگران برتر جشنواره انتخاب و مورد تجليل قرار گرفتند.جشنواره هجدهم توليدات راديويي و تلويزيوني مراکز استان ها که از روز ششم خرداد به ميزباني تبريز برگزار مي شود، شامگاه پنجشنبه با برگزاري آيين اختتاميه به کار خود پايان داد.
 
انتهای پیام/س

 

برچسب ها: درخشش ، صد ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.