مدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی خبرداد:

اجرای فاز سه "بندر شهید رجایی" تا پایان امسال / افزایش ظرفیت باربری "بنادر"

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: توسعه بخش جدید و تامین تجهیزات بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های مهم این طرح به شمار می رود و امیدواریم امسال عملیات خرید تجهیزات آن فراهم شود.

 محمد سعید نژاد در گفتگو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بندرشهید رجایی مهم ترین بندرکانتنیری کشور است، گفت: ادامه فعالیت و تجهیز ترمینال شماره  دو بندر شهید رجایی و از جمله برنامه های این بندر به شمارمی رود.

وی در ادامه افزود: توسعه بخش جدید و تامین تجهیزات بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های مهم این طرح به شمار می رود و امیدواریم امسال عملیات خرید تجهیزات آن فراهم شود.

سعید نژاد در ادامه اظهار داشت:اجرای فاز سه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفته و تا پایان امسال مقدمات شروع این عملیات فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی با اشاره به اینکه بخشی از طرح های مهم این بندر امسال به بهره برداری می رسد افزود: ظرفیت کانتینری بنادر ما امسال افزایش می یابد و پیش بینی می شود ظرفیت ما به بیش از سه ونیم میلیون تریلیون کانتینر برسد.

معاون وزیر راه وشهرسازی در ادامه توضیح داد: مجموع ظرفیت باربری بنادر ایران 180 میلیون تن است که سالانه این میزان ظرفیت افزایش می یابد .

سعید نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: ظرفیت باربری بنادر ایران در سال گذشته 180 میلیون تن بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار