شبکه رادیویی سلامت یکشنبه 11 خردادماه با برنامه های شاد به استقبال سالروز ولادت امام حسین (ع) می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی "رادیو سلامت"، اين ويژه برنامه ها به منظور معرفي ابعاد شخصيتي حضرت امام حسين (ع) و معرفي الگوهاي موفق زندگي به نسل جوان از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

بر اساس این گزارش؛ گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی در برنامه «زندگی جاری است» از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه به بررسی «تأثیر روابط عاطفی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بر رشد شخصیتی امام حسین(ع)» می پردازد.

برنامه "سلام جوانی" کاری از گروه سلامت و تفریحات نیز از ساعت 17:00 به مدت 40 دقیقه با حضور کارشناسان موضوع «الگوپذیری جوانان از سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع)» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

گروه سلامت معنوي و سبک زندگی سالم رادیو سلامت نیز در برنامه «تابيکران» قبل از اذان ظهر به مدت 35 دقيقه فضائل اخلاقي امام حسین(ع) را بررسي مي‌کند. همچنین برنامه «آرام جان» این گروه نیز به تهيه کنندگي فاطمه اسماعيلي قبل از اذان مغرب به مدت 20 دقيقه به موضوع «خصوصيات حضرت اباعبدالله الحسین(ع)» خواهد پرداخت.

گفتنی است: برنامه های شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، رادیو ، سلامت ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار