کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص اردوی اتریش گفت: این اردو بسیار مفید بود به طور کل اردوهای تدارکاتی نتایج حاصله ملاک نیست به طوریکه حتی اگر آنگولا را با نتیجه پنج بر صفر هم می‌بردیم اهمیت چندانی نداشت.

امیرحاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی اتریش بسیار مفید بود چرا که تمام بازیکنان توانستند در کنار هم جمع شده، بدنسازی انجام دهند و علاوه بر تمرین تاکتیک‌ها موفق شدند مدت زمانو دویدن را نیز افزایش دهند. 

وی نتایج حاصل از بازی‌های تدارکاتی را به هیچ وجه ملاک ندانست و تصریح کرد: در این بازی‌ها آنچه اهمیت دارد این است که مربی آخرین ابهامات خود را درخصوص تیم برطرف می‌کند و نتیجه تساوی بدست آمده مقابل آنگولا اهمیت ندارد به طوری که حتی اگر پنج بر صفر هم این تیم را شکست می‌دادیم اهمیتی نداشت. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص کیفیت تیم‌های انتخاب شده برای رویارویی در اردوی ارتریش تصریح کرد: باتوجه به شرایط ایران دلایل انتخاب این تیم‌ها غیر ورزشی بود به طوریکه بسیاری از تیم‌ها حاضر به بازی با ایران نشدند و همین که تیم‌هایی برای رقابت پیدا شد ؟ اگرچه این تیم‌ها مورد استقبال عمومی نبود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: انتخاب ، رقابت ، ابهامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار