مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه من است و می‌خواهم همچنان این پیراهن را به تن داشته باشم. با اینکه پنج صبح امروز (شنبه) به تهران رسیدم، در اولین فرصت به باشگاه آمدم تا وضعیتم برای فصل بعد روشن شود.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسین ماهینی افزود: ساعت پنج صبح امروز به تهران رسیدم و با اینکه خیلی خسته بودم برای اینکه دوست دارم در پرسپولیس بمانم به باشگاه آمدم تا بتوانم شرایط را برای فصل بعد درست کنم و اگر در فهرست نهایی تیم ملی بودم، با خیال راحت به جام جهانی بروم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است، اینکه خودم خیلی دوست دارم در پرسپولیس باشم. پوشیدن این پیراهن را برای خودم افتخار می‌دانم. بر سر مسائل مالی باید صحبت‌هایی انجام می‌شد. یکسری توافق‌ها از قبل صورت گرفت و درباره بعضی موارد هم باید تصمیم‌گیری می‌شد و در کل امروز جلسه خوبی داشتیم. آنچه مسلم است اینکه پرسپولیس خانه من است و به خاطر هواداران، علی دایی و علائق خودم، می‌خواهم همچنان پیراهن پرسپولیس را به تن داشته باشم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با اشاره به اخباری که درباره پیشنهادهای سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد داشته‌ام. به هر حال این مساله طبیعی است ولی همانطور که گفتم در حال حاضر تمام فکر من پیش پرسپولیس است.

ماهینی درباره شرایط تیم برای فصل آینده تصریح کرد: بعد از پیشرفت خوبی که در فصل گذشته نسبت به سال‌های قبل داشتیم، به طور قطع هدف ما قهرمانی قاطع در لیگ است. سال بعد در رقابت‌های آسیایی هم حضور داریم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم خوبی داشتیم با حفظ نفرات و اضافه شدن دو، سه بازیکن، حضور موفقی در آسیا خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت تیم ملی و آنچه در اردوی اتریش گذشت نیز گفت: ما در آفریقا بیشتر برنامه‌های بدنسازی را انجام دادیم و در اتریش روی مسائل تاکتیکی کار کردیم. سه بازی دوستانه هم داشتیم که هر چند با نتایج تساوی همراه بود، اما آنچه اهمیت داشت این بود که بتوانیم برنامه‌های تاکیتکی سرمربی را اجرا کنیم که البته آقای کی‌روش راضی بودند. اگر این اردوها را 4، 5 ماه قبل داشتیم و تعداد بازی‌های دوستانه ما به 7 یا 8 بازی می‌رسید شرایط خیلی بهتر می‌شد، البته برای همین برنامه هم جای شکرش باقی است.

مدافع چپ تیم ملی کشورمان درباره بازی در این پست و فهرست‌ نهایی کی‌روش افزود: در واقع تغییر پست در کار نبود. وقتی در ذوب آهن بودم دفاع چپ بازی می‌کردم که آقای کی‌روش مرا انتخاب کرد. در بازی با لبنان از مقدماتی جام ملت‌ها که چهار بر یک بردیم هم دفاع چپ بودم و مشکلی برای بازی در هر دو پست دفاع کناری ندارم چون می‌توانم با هر دو پا بازی کنم. درباره فهرست همه منتظر هستیم تا سرمربی تصمیم خود را فردا اعلام کند. در این سه، چهار سال همیشه در اردوها بوده‌ام و بیش از 20 بازی ملی انجام دادم و افتخار بسیار بزرگی است که بتوانم در جام جهانی پیراهن تیم ملی را بپوشم. برای این هدف چهار سال است تمام زندگی خودم را وقف فوتبال و تمرین کرده‌ام.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار