پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تیم ما به لحاظ دفاعی عملکرد قابل قبولی داشت و من به این خط دفاعی امیدوار شدم.

  سیروس دین محمدی، درخصوص بازی دیشب تیم ملی فوتبال ایران با آنگولا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک می‌توان گفت تیم ملی در بازی با آنگولا عملکرد متوسطی داشت. 

وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم که هماهنگی بازیکنان نسبت به دو بازی گذشته به نسبت بهتر شده بود و این می‌تواند نقطه قوت تیم ملی فوتبال کشورمان باشد. 

دین  محمدی با تشریح بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با آنگولا تصریح کرد: در واقع تیم ملی با تغییر جدید وارد بازی شده بود و به نظر من می‌توان گفت که هماهنگ‌تر بازی کرده‌اند حفظ توپ در این بازی اصولی‌تر و با برنامه و هدف بازی می‌کردند. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به خط دفاعی تیم‌های عنوان کرد: من به این خط دفاعی در بازی‌های تدارکاتی امیدوارم زیرا چند لایه‌ای بحث دفاع را پوشش دادند و این نکته امتیاز مثبت است که تیم را به لحاظ گل ؟ در سطح بالایی قرار دهد. 

وی در مورد اینکه آیا به این تیم ملی به جهت موفقیت در برزیل امیدوار شد؟! گفت من به این تیم ملی به خصوص کارهای دفاعی امیدوارم ولی از خط حمله دلهره دارم زیرا خط حمله باید وظایف خود راه مبنی بر گل زدن انجام دهد. 

دین محمدی در ادامه با پرداختن به اینکه اردو نتیجه بخش بوده یا نه؟! تأکید کرد: ما باید تعبیر خود را از نتیجه اعلام کنیم البته متوسط بازی کنیم ولی می‌توان گفت: نتیجه هم راضی کننده بوده است و بازی خوبی را با یک تیم خوب به نمایش گذاشته‌ایم. 

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: اگر خط حمله تیم به وظایف محوله خود عمل کند بطور قطع موفق خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند نتیجه سالها نقش زحمت خود را با کسب نتیجه آبرومندانه و فوتبال خوب بتواند بدست آورد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: سیروس ، دلهره ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار