ساری /

ارسال ۵۶ هزار نامه به دبیرخانه جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع)

دبیر جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) از ارسال ۵۶ هزار نامه به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: صدور انقلاب با ترویج فرهنگ رضوی محقق می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی امروز در جلسه کارگروه فرهنگی دوازدهمین جشنواره بین اللملی امام رضا(ع) اظهار کرد: 20 هزار برگ فراخوان این جشنواره در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) توزیع شده است.

وی از توزیع فراخوان این جشنواره در حوزه علیمه، مساجد، مدارس و دانشگاه ها و مرکز فرهنگی کشور خبر داد و گفت: در کوچک ترین مدرسه شمال کشور در تالش نیز نامه ای به دبیر خانه این جشنواره دریافت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به وجود 650 هزار سادات در مازندران، افزود: هم اکنون 56 هزار و 801 نامه به دبیرخانه جشنواره بین اللملی امام رضا(ع) ارسال شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در جشنواره سال گذشته 93 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره نامه ای به امام رضا ارسال شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به استقبال مردم به این جشنواره شاهد افزایش نامه های ارسال شده به دوازدهمین جشنواره بین اللملی امام رضا(ع) نسبت به سال گذشته باشیم.

وی با اعلام اینکه جشنواره بین اللملی امام رضا(ع) مهم ترین برنامه فرهنگی وزارت ارشاد محسوب می شود، افزود: هم اکنون این جشنواره به صورت مردمی در کشور برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: یکی از موفق ترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی فرهنگ ولایی امام رضا(ع) است.

وی با اعلام اینکه صهیونیست و امپریالیسم تلاش می کنند تا وهابیت را به جان تشیع بیاندازند، افزود: فرهنگ امام رضا(ع) می تواند در ابعاد مختلف در جهت خنثی کردن توطئه ها ی دشمن نقش آفرین باشد.

ابراهیمی افزود: صدور انقلاب، کاهش بحران روحی و روانی وضمانت اجرای قانون از طریق فرهنگ امام رضا(ع) محقق می شود./س

برچسب ها: ارسال ، دبیرخانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.