سرپرست ذوب‌‌آهن گفت: مسلمان از تیمهای پایه‌ای ذوب‌آهن و هم با علاقه‌ی خودش به تیم سابقش بازگشت.

شجاعی سرپرست ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد یارگیری ذوب‌‌آهن بیان کرد: در حال حاضر محمدباقر صادقی، حجت‌اله حق‌وردی که بازیکن تیم ملی جوانان را گرفته‌ایم و یک بازیکن دیگر هم مدنظر سرمربی یحیی گل‌محمدی است که داریم با این بازیکن مذاکره می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: و دیگر بازیکنان هم قرار دارد خود را تمدید کرده‌اند ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و قوی است هر بازیکنی آرزوی بازی در این تیم را دارد نمیشود همه بازیکنان در تهران متمرکز شوند.

شجاعی در مورد مسلمان هم به خواست خود و هم باشگاه به ذوب‌آهن تیم خود برگشت. دیروز هم در تمرینات تیم شرکت کرد. قاسم حدادی‌فر با آذری صحبت کرده و خواستار ماندن در ذوب‌آهن است. وی از نونهالان ذوب‌آهن رشد کرده مانند مسلمان و خانزاده هم خیلی دوست داشت در ذوب‌آهن بماند زیرا از این تیم بود که به تیم ملی راه یافت. مسلمان اما به صلاح باشگاهش به تیم سابق خود پرسپولیس بازگشت.

سرپرست ذوب‌آهن در خاتمه خاطرنشان کرد: بازیکنی که به تیم ملی راه می‌یابد تنها به دلیل شایستگی و توانایی خود بازیکن است نه به دلیل تیمی که در آن بازی می‌کند پس لازم نیست بازیکنان برای ورود به تیم ملی به دو تیم پایتخت بپیوندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار