مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : دین را نباید دست دولت داد/ ریزگردها نوعی "تروریسم" است + فیلم ، سیاست ایران در قبال سوریه طرفداران زیادی پیدا کرده است / حمایت از روند مصالحه بین ارتش سوریه و تروریست‌ها ، امیر کویت فردا به تهران سفر می‌کند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دین را نباید دست دولت داد/ ریزگردها نوعی "تروریسم" است + فیلم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/10/2299413_172.jpg

رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه رونق اقتصادی را مردم می‌توانند ایجاد کنند و به صحنه بیایند و ما باید موانع را برداریم، گفت: چارچوب‌هایی که آینده اقتصاد را ترسیم می‌کند دولت ترسیم می‌کند الان البته عمدتا مردم هستند که فعالیت می‌کنند.

سیاست ایران در قبال سوریه طرفداران زیادی پیدا کرده است / حمایت از روند مصالحه بین ارتش سوریه و تروریست‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: انتخابات سوریه یک گام به طرف صلح و آرامش است و این در حالی است که آمریکا با تمام ادعایش مخالف انتخابات در این کشور است.

سپاه پاسداران در عرصه سازندگی و فرهنگی نقش بسیار ستودنی دارد

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز به خوبی در عرصه‌های گوناگون انقلاب ازمیراث گرانبهای امام راحل حراست می‌کنند.

تفسیر اول آیت‌الله خاتمی از سخنان رئیس‌جمهور کاملا مطابق صواب است
 مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: سخنان امام جمعه محترم موقت تهران بیان عمومی دلواپسی‌های بخشی از جامعه متدین است. بی شک تفسیر اول ایشان از سخنان ریاست محترم جمهور کاملا مطابق صواب است.

بی‌شک اگر آمریکا دخالت نکند کشورهای خاورمیانه از واگرایی به همگرایی خواهند رسید

 رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس چشم انداز توسعه و کشف فرصتهای همکاری چین و کشورهای آسیایی – آفریقایی (wana) در شهر yiwu چین به بیان مطالب و نظرات حزب موتلفه اسلامی در این اجلاس پرداخت.

بالابردن ظرفیت توسعه و نوسازی پالایشگاه‌ها امری ضروری است

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد:حذف یا عدم حذف پتروشیمی ها از فرآیند تولید بنزین کشور،تاثیری در بهبود کیفیت بنزین نخواهد داشت و اهتمام دستگاههای اجرایی مربوطه بر بالا بردن ظرفیت پالایشی و توسعه و نوسازی پالایشگاه ها ضروری است.

پرونده هفته‌نامه "مهر تابان" و "ابرار" روی میز دادگاه مطبوعات

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه دادگاه مطبوعات به اتهامات مدیران مسئول روزنامه "ابرار" و همچنین هفته نامه "مهر تابان" رسیدگی می‌شود.

امیر کویت فردا به تهران سفر می‌کند
 امیر کویت فردا به دعوت رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند.

سه ناظر مجلس بر انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه

 نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سه ناظر مجلس شورای اسلامی بر انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه طی دو روز آتی به این کشور سفر می‌کنند.

پاسداران همچون دژی مستحکم برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب هستند
 ارتش جمهوی اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار