وزیر سابق سپاه با اشاره به اینکه امروز سپاهی وجود دارد که ابر قدرت پوشالی دنیا در کنگره‌اش خواستار ترور فرماندهان این سپاه می‌شود گفت: سپاه با صدها گردان از همه مردم و صدها گردان حرفه‌ای بزرگترین ارتش عقیدتی دنیاست لذا نقش سپاه، حزب‌الله را ساخت و حماس را پیروز کرد و موجب شده که همه جهان اسلام در مقابل استکبار بجنگند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه در آئین رونمایی از 11 جلد نخست مجموعه کتاب‌های "سپاه در گذر انقلاب" از ابتدای تأسیس تا پایان سال 1360 اظهار داشت: امروز روز بهجت و خوشحالی غیرقابل وصف است زیرا امروز سپاهی وجود دارد که ابرقدرت پوشالی دنیا مجبور می‌شود در کنگره‌اش فریاد بزند که چرا فرماندهان این سپاه را ترور نمی‌کنید و ترس از سپاه، کنگره آمریکا را فتح کرده است. 

رفیق دوست تصریح کرد: وقتی ما در حال تشکیل سپاه بودیم شهید کلاهدوز که آیه قرآنی روی آرم سپاه را پیشنهاد کرد به من گفت نظر ما بیشتر بر روی قسمت بعدی این آیه است که می‌فرماید: این قوت و قدرت علیه دشمنانی است که شما نمی‌شناسید. 

وزیر سابق سپاه گفت: سپاه با هشت نه نفر در پادگان عباس‌‌‌آباد  تشکیل شد امروز همیشه با افتخار می‌گویم که من زنده سپاهم و به سپاه که نگاه می‌کنم نیرو می‌گیرم.  
 
وی افزود: شهید کلاهدوز به من می‌گفت اگر هزار تا تفنگ به من بدهی که هزار نیرو بیشتر داشته باشم خیالم راحت‌تر است اما امروز می‌بینیم که صدها گردان از همه مردم با صدها گردان حرفه‌ای در سپاه وجود دارد و بزرگترین ارتش عقیدتی در دنیاست. 

رفیق دوست اظهار داشت: نقش سپاه، حزب‌الله را ساخت و حماس را پیروز کرد و این قدرت در همه منطقه پیچیده است که همه جهان اسلام در مقابل استکبار می‌جنگند. 

وزیر سابق سپاه تصریح کرد: من افتخار می‌کنم که اولین سپاهی هستم و سپاهی از دنیا بروم.  
 
وی خاطر نشان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره)  فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود من با اطمینان قلبی امروز می‌گویم که اگر سپاه نباشد کشور هم نخواهد بود. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: بهجت ، فریاد ، تشکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار