مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: برنامه سازان استان در هجدمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان ؛ محسن زاهد احمدی گفت: همکاران واحدهای مختلف تولیدی مرکز صدا و سیمای استان در هجدهمین جشنواره تولیدات مراکز موفق به کسب چهار رتبه برتر شدند .

وی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره از ششم تا هشم خرداد ماه و به مدت 3 روز در شهر تبریز برگزار شد، افزود : طلعت اکرمی در بخش خبر مکتوب به عنوان سردبیر برتر ، مریم محمدی در بخش پژوهش های کاربردی به عنوان پژوهشگر برتر ، امین بیاتی تهیه کننده برنامه کولاک در بخش بهترین برنامه های شبکه شما به عنوان تهیه کننده برتر و آقای کریم اکبرزاده در بخش موسیقی به عنوان شاعر برتر موفق به کسب دیپلم افتخار شدند .

محسن زاهد احمدی با بیان اینکه دیپلم افتخار بخش تحقیقات ، برای اولین بار به یکی از آثار پژوهشی مرکز اختصاص یافته است ، خاطر نشان کرد : پژوهش " شناسایی الگوهای کفایت و قناعت در میان زنان عشایر کرمانج خراسان شمالی " عنوان اثری از مریم محمدی است در این دوره از جشنواره حائز دریافت دیپلم افتخار شده است .

گفتنی است ؛ هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در 5 بخش ، صدا ، سیما ، خبر ، تحقیقات و موسیقی و با حضور حدود هزار هنرمند و برنامه ساز از شبکه های سی و دو گانه استانی برگزار شد . ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.