پیشکسوت کشتی ایران گفت: پهلوان علیرضا سلیمانی در حمایت از نیازمندان زبان زد خاص و عام بود که همین موضوع باعث شد مردم بیشتر به یاد تختی و پوریای ولی بیفتند.

محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من از پهلوان باشی 8 سالی کوچکتر بودم اما همیشه موقع تمرینات با هم تمرین می کردیم، مرحوم سیلمانی به معنای واقعی با مرام بود و هیچگاه خنده رویی را فراموش نمی کرد به طوری که همیشه به ورزشکاران و کشتی گیران روحیه می داد.

دوست صمیمی و نردیک پهلوان سلیمانی تصریح کرد: در مراسم خاکسپاری سلیمانی همه شاهد بودند که چقدر مردم او را دوست داشتند و از همه اقشار ورزشی و غیر ورزشی و از تمامی رشته ها برای وداع با او آمده بودند، او جدا از قهرمانی هایی که برای ایران به دست آورد یک پهلوان واقعی و برای مردم محبوب و دوست داشتنی بود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی ناشنوایان که با این تیم قهرمان 4 دوره المپیک شده است در ادامه تاکید کرد: اگر چه در جامعه شاید خیلی ها با فوتبال به خاطر هزینه های زیادی که در آن صرف می شود مشکل داشته باشند اما به عقیده من در آستانه جام جهانی همگی باید از تیم ملی حمایت کنیم و برای موفقیت ملی پوشان در این میدان بزرگ دعا کنیم.

وی افزود: به عنوان یک ورزشکار از مصدومیت هاشم بیگ زاده خیلی ناراحت شدم و دعا می کنیم که هاشم هر چه زودتر خوب شود او علاوه بر اینکه پسر خوش اخلاقی است به لحاظ فنی نیز توانمندی بسیاری دارد که امیدورام مصدومیتش جدی نباشد و خیلی زود بتواند دوباره به تیم ملی برگردد.

محمودی در خاتمه خاطرنشان کرد: فارغ ار اتفاقاتی که پیش از مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی رخ داد باید عرض کنم محمد بنا مربی بزرگی است و شایستگی خود را در گذشته به خوبی ثابت کرده، نمی دانم حق با چه کسی است اما امیدورام شرایطی فراهم شود که همه خانواده کشتی در کنار هم با همدلی و یک رنگی برای موفقیت دوباره ورزش اول کشور در میادین بزرگ تلاش کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، آزاد ، پهلوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار