رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: در مسابقات جودو قهرمانی آسیا دو جودوکار نابینا مازندرانی حضور دارند.

باقری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: برای حضور در مسابقات پاراآسیایی اینچوان کره جنوبی 16 جودوکار نابینا به اردوی تیم ملی دعوت شدند که دو ملی پوش از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: دومین مرحله از تمرینات تیم ملی جودو نابینایان وکم بینایان از امروزآغاز و تا بیستم خرداد در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران ادامه دارد.

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: سید امیر میرحسن نتایج و امیر مهدی رحمتی به عنوان دو جودوکار نابینا و کم بینا مازندرانی در این اردو هستند.

باقری در ادامه با اشاره به آمادگی خوب دو جودوکار مازندرانی در این اردوافزود: با توجه به آمادگی خوب بدنی که دو ملی پوش مازندرانی در اردو دارند به طور حتم در مسابقات پاراآسیایی2014 اینچوان کره جنوبی حضور خواهند داشت.

وی در پایان مهمترین مشکل حال حاضر ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران را حمایت نکردا سرمایه گذاران و اسپانسران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که ورزشکاران از نظر بینایی دارند نیاز به حمایت مسئولان به ویژه اسپانسران در زمینه مساعدت مالی هستیم./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.