اراک/

تشنگی به شرکت صنعتی سایپای خمین نیز اثر کرد

فرماندار خمین خبر داد: شرکت سایپای در حال احداث این شهرستان برای ادامه روند عملیات اجرایی و بهره برداری نیاز به تامین آب دارد که امور آب منطقه ای تاکنون به تعهدات خود برای تامین آب این واحد صنعتی اقدام نکرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ساداتی در ادامه افزود: به دلیل متعهد نشدن امور آب منطقه ای برای انتقال خط آب از تصفیه خانه فاضلاب به شرکت سایپا این پروژه عظیم با مشکل زیر ساختی مواجه شده است.
وی ادامه داد: امور آبهای زیر زمینی متعهد شده بود اجرای خط انتقال آب از تصفیه خانه فاضلاب وانتقال آب از محل چاه تا شرکت سایپا را انجام دهد که به دلیل کمبود اعتبار این تعهد عملیاتی نشده است.
ساداتی اظهارکرد: در صورتی که خط انتقال آب از محل پساب تصفیه خانه فاضلاب این شهر به محل شرکت انجام شود 80 تا 90 لیترآب در ثانیه برای این شرکت تامین خواهد شد.
فرماندار خمین گفت: با اجرای خط انتقال آب از محل چاه تا شرکت سایپا نیز 30تا 35 لیتر آب در ثانیه برای این واحد صنعتی تامین می شود. وی تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن تعهد امور آب در تخصیص آب مورد نیاز، ساخت و تکمیل این طرح صنعتی عظیم شتاب خواهد گرفت وکام مردم این شهر با راه اندازی این واحد عظیم صنعتی مادر در زمینه اشتغالزایی شیرین خواهد شد./ش
برچسب ها: تشنگی ، شرکت ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.