کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی ملی ماه‌های خرداد و تیر اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش برای علاقمندان به مباحث پزشکی ورزشی در تهران و برخی از شهرستان ها کرده است.

فرهاد مرادی شهپیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیته آموزش این فدراسیون با توجه به نیاز ورزشکاران به مباحث پزشکی ورزشی اقدام به برگزاری دوره های مختلف برای بالا بردن سطح علمی مربیان فیزیوتراپ‌ها و تمامی افراد علاقمند به مباحث پزشکی ورزشی کرده است.

*دوره 50 ساعته ماساژ و ورزش
 
رئیس کمیته آموزش فدراسیون‌ پزشکی ورزشی گفت: کمیته آموزش و پژوهش این فدراسیون اقدام به برگزاری دوره50 ساعته ماساژ ورزشی در 4 مرکز استان کشور ویژه مربیانو ماساژورها کرده است.
 
مرادی ادامه داد: این دوره ماساژ ورزشی در استان خراسان رضوی از 17 تا 22 خرداد، در استان کهکیلویه و بویراحمد از 31 خرداد لغایت 5 تیر، در استان مازندران از 18 تا 23 مرداد  ماه برگزار کرده است  که البته استان گیلان نیز از 3 تا 8 خرداد اقدام به برگزاری این دوره کرده بود.
*برگزاری اولین دوره بازآموزی‌ ماساژ ورزشی

مرادی  اظهار داشت: کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی برای نخستین بار به منظور تمدید مدارک دارندگان مدرک ماساژ ورزشی اقدام به برگزاری دوره بازآموزشی ماساژ ورزشی کرده‌است.

وی ادامه داد: این دوره بازآموزی  در تاریخ 24 خرداد ماه به مدت دو روز در محل فدراسیون برگزار می‌شود و افراد فقط با در دست داشتن اصل مدرک 50 ساعته ماساژ ورزشی اجازه حضور در این دوره بازآموزی را خواهند داشت.

*صد ساعت آموزش ویژه فیزیوتراپیست‌ها
 
مرادی شهپر اظهار داشت: کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری کمیته آموزش اقدام به برگزاری دوره یک‌صد ساعته آموزش فیزیوتراپیست‌ها در 2 مرحله کرده است.
وی افزود: مرحله اول این دوره آموزش از تاریخ 17 لغایت 22 خرداد و مرحله‌بعدی از 31 خرداد تا 5 تیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره آموزش یکصد‌ساعته مباحث تئوریک در زمینه آسیب‌های ورزشی، تصویربرداری پزشکی، ام آر آی سونوگرافی تشخیصی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی، دوپینگ، روان‌شناسی ورزشی، کارگاه تیپینگ و معاینات بالینی و کلینیکی است که فیزیوتراپیست های مجرب فدراسیون‌ پزشکی ورزشی، متخصصان جراحی‌های آرتروسکپی، اساتید دانشگاه و متخصصان پزشکی ورزشی به بیان دیدگاه‌ها و آخرین یافته‌های علمی در این زمینه می‌پردازند.
 
مرادی خاطرنشان کرد: اولویت برای حضور در این دوره با فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ورزشی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
با سلام.
شاید مشکلم ربطی به شما نداشته باشه ولی میگم شاید راهی باشه.
من به ورزش ووشو علاقمندم ولی از بچگی استخون قفسه سینم جلو بود همون اسمی که همه میگن(سینه کفتری) خواستم یکی رو بهم معرفی کنین تا ازش مشاوره بگیرم که ببینم اگه بخوام برم ووشو مشکلی برام پیش میاد یا نه؟!؟... خواهشا کمکم کنین. . .توروخدااا
Iran (Islamic Republic of)
شکیلا
۱۵:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
سلام خدمت بزرگواران بنده علاقه دارم برای شرکت در کلاس میخواستم بدونم برای خانم ها کلاس برگزار میشه و هزینش و زمانش ب چه صورته؟آیا مدرک داده میشه، ؟ ازشمال مزاحم میشم لطفا جواب بدید
آخرین اخبار