مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران از اجرای تورهای نیم سفره رایگان تهران گردی ویژه جانبازان از فردا خبر داد.

منصور احمدلو درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یکی از اقدامات موثر شهرداری تهران در سال جاری را برپایی تورهای تهران گردی در 7مسیر عنوان کرد و اظهار داشت: این تورها از میلاد حضرت ابوالفضل (ع) برای جانبازان به صورت رایگان برپا خواهد شد.

وی با شاره به نیمروزه دانستن این تورها اختصاص 50دستگاه خودرو ون مناسب‌سازی شده جهت انتقال جانبازان و خانواده‌های آنان از درب منزل تا اماکن تفریحی،‌ تاریخی را از مهمترین اقدامات شهرداری تهران در راستای رفع موانع و محدودیت‌های گردشگری این قشر عنوان کرد و افزود: شهرداری تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا این تورها حداقل 2بار در سال برگزار گردد.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با رایگان دانستن این تورها تصریح کرد: اعزام‌ها مطابق با لیست افراد متقاضی صورت خواهد پذیرفت ضمن اینکه اجرای آزمایشی این طرح در مناطق 5و4و2 با استقبال بی‌نظیر جانبازان روبرو بوده است.

احمدلو افزود: جانبازان متقاضی شرکت در این تورها می‌توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با اداره کل ایثارگران منطقه محل سکونت خود و یا اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران دراین تورها ثبت نام نمایند ضمن اینکه شماره تلفن 88498529 نیز آماده پاسخگویی به سوالات این افراد خواهد بود.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با یادآوری اجرای تورهای تهران گردی در مسیرهای 7گانه و تعریف رنگ‌های متناسب با ویژگی‌های تاریخی و گردشگری هر مسیر از مناسب‌سازی مقاصد زرد، صورتی، بنفش و فیروزه‌ای ویژه معلولان و جانبازان خبر داد و اظهار داشت: مسیرهای قرمز، بنفش و نارنجی نیز در آینده مناسب‌سازی خواهد شد.

احمدلو با بیان اینکه هر یک از این مسیرها تعدادی از اماکن تفریحی را شامل خواهد شد افزود: مسیر صورتی شامل باغ موزه قصر و باغ پرندگان بوده ضمن اینکه رنگ زرد نیز موزه ملک مقدم و آتشکده آدریان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان از برج آزادی و شهرک سینمایی به عنوان مقاصد گردشگری بنفش نام برد و خاطرنشان کرد: آبشار تهران، دریاچه شهدای خلیج فارس و برج میلاد نیز در مسیر فیروزه‌ای برای جانبازان مناسب‌سازی شده است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: آغاز ، تورهای ، تفریحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار