رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ با اشاره به دستگيري سه زورگير در محدوده کوهستاني ولنجک از اجراي طرح امنيت محله محور در محورهاي کوهستاني و ارتفاعات پايتخت خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "محسن خانچرلي" رييس پليس پيشگيري پايتخت در تشريح خبر فوق، اظهارداشت: در پي شکايت هاي متعدد شهروندان مبني بر زورگيري و وقوع سرقت توسط سه زورگير در محدوده بام تهران و ارتفاعات ولنجک، پليس کوهستان محل هاي مزبور را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
 
وي به توزيع بروشورهاي آموزشي و هشداري و نيز ارايه توصيه ها ايمني و انتظامي به شهروندان و کوهنوردان از سوي پليس کوهستان اشاره کرد و افزود: ماموران اين پليس پس از شکايت سه حوان کوهنورد مبني بر زورگيري از سوي سه سارق در همان محدوده با انجام گشتزني در محدوده مورد نظر موفق شدند سه متهم را شناسايي و دستگير کنند.
 
رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: متهمان در بازجويي هاي پليسي به همدستي با يکديگر در سرقت و زورگيري از شهروندان اعتراف کردند؛ در بازرسي از آنها تعدادي تلفن همراه، وجه نقد، مقاديري طلا و جواهرات مسروقه کشف که پس از صورتجلسه به مالکانشان باز گردانده شد.
 
سرهنگ خانچرلي با اعلام اجراي طرح امنيت محله محور در محورهاي کوهستاني و ارتفاعات شهر تهران توسط پليس کوهستان پايتخت، به شهرونداني که براي تفريح و ورزش به ارتفاعات کوهستاني مراجعه مي کنند، توصيه کرد: در صورت برخورد با مشکل مي توانند موارد مذکور را با پليس کوهستان و يا تلفن مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار