با تکمیل سالن‌های هشت استان باقیمانده همه استان‌ها صاحب سالن اختصاصی اسکواش می‌شوند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛دبیر فدراسیون اسکواش کشور در مجمع انتخابات هیات اسکواش استان زنجان با بیان اینکه سالن اختصاصی اسکواش در هشت استان کشور در حال ساخت است ، گفت: هیات اسکواش در کلیه استان های کشور راه اندازی شده و فدراسیون تلاش دارد تا این رشته ورزشی در سطح شهرستان ها نیز فعال شود.

فقیر با اشاره به وجود سالن اختصاصی اسکواش دراستان زنجان افزود: علی رغم وجود ظرفیت و پتانسیل های لازم این ورزش جایگاه و وضعیت مناسبی در استان ندارد.

وی ادامه داد:فعال نبودن ورزش اسکواش در زنجان نامطلوب بوده و منجر به آسیب رسیدن به وضعیت و جایگاه این ورزش می شود.

دبیر فدراسیون اسکواش کشور اضافه کرد :این فدراسیون آماد گی لازم جهت همکاری با استانهای مختلف در بحث برگزاری مسابقات و کلاس های آموزشی رشته اسکواش را دارد.

فقیر با اشاره به برنامه‌های فدراسیون طی یک ماه آینده گفت:10 روز آینده تیم‌های اسکواش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد :ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مردان و بانوان در هنگ کنگ ، رقابت های مالزی جوانان و پیکارهای قهرمانی آسیا در کیش با تمام توان شرکت خواهد کرد..

دبیر فدراسیون اسکواش با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش خاطر نشان کرد: این انتخابات اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است :در این مجمع ، سیدولی موسوی مقتدا با کسب 15 رای به مدت چهارسال به سمت رییس هیات اسکواش استان زنجان تعیین و منصوب شد.



برچسب ها: استان ، کشور ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.