رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا محمد رئیس کمیته فرهنگی گفت: به قصد حمایت از تیم ملی فوتبال مراسم بدرقه ای را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که برنامه های مفرحی در این مراسم برگزار می شود. وی افزود: اهدا پرچم ایران، اجرای برنامه های فرهنگی همچون اجرای گروه هنری جایلان،اجرای حرکات نمایشی با توب، پخش موسیقی و کلیپ های ورزشی، اجرای مراسم باستانی از برنامه هایی است که قرار است در این مراسم اجرا شود.

رئیس کمیته فرهنگی گفت: مراسم رسمی با پخش سرود ورزشی و ورود 20 پرچمدار آغاز خواهد شد و پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه ارکستر ملی تهران همزمان با ورود ریاست جمهور بوده و سپس رئیس فدراسیون، وزیر ورزش و جوانان سخنرانی خواهند کرد. ضمن اینکه لوح های شکیلی برای حامیان تیم های ملی در نظر گرفته شده است .

ملامحمد ادامه داد: پس از ورود اعضا تیم ملی به سالن 12 هزار نفری ازادی که با نور افشانی و پخش کلیپ همراه است، میثاق نامه اعضا تیم ملی توسط جواد نکونام  کاپیتان ارزشمند تیم ملی قرائت می شود.

رئیس کمیته فرهنگی در ادامه بیان کرد: پس از قرائت میثاق نامه ، حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی را برای حاضرین و اعضای تیم ملی صحبت خواهند کرد و پس از آن مراسم تودیع اعضای تیم ملی با ریاست جمهور و مردم با اجرای رژه در سالن 12 هزار نفری آزادی و در نهایت قرائت دعای بدرقه و عبور بازیکنان از دروازه قرآن انجام خواهد شد. همچنین در پایان این مراسم نیز ترانه جام جهانی توسط احسان خواجه امیری اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، هیات های فوتبال استانهای البرز و تهران،وزارت ورزش و جوانان، رسانه های گروهی، بسیج ورزش کشور، انجمن دو قلو های ایران، کانون هواداران تیم ملی و بنیاد شهید و مستضعفان در این مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار