شهردار اصفهان گفت: برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس ، صرفاً یک برنامه اجرایی نخواهد بود و ما به دنبال افق های روشن و دستاوردهای بلند مدت و ارزشمند برای اصفهان و کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سيدمرتضی سقاییان نژاد در جلسه هم اندیشی با کمیته های برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی با اعلام اين مطلب اظهار داشت: برگزاری اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس، سبب ساز توسعه صنعت گردشگري در کشور خواهد شد.

وي اذعان داشت: برنامه های ستاد برگزاری باید به گونه ای هماهنگ و منظم، برنامه ریزی شود که میهمانان اجلاس و جشنواره، در هیچ برنامه ای با کوچکترین مشكلي مواجه نشوند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سقاييان نژاد در ادامه اين جلسه به همه کمیته ها ابلاغ نمود به صورت جدی وارد عرصه شده و با استفاده از تجربیات گذشته اجلاس ICCN در کشورهای دیگر، تلاش نمایند اين اجلاس و جشنواره را به بهترین شکل در اصفهان برگزار نمایند.

وي نقش شهروندان در برگزاری این اجلاس و جشنواره را نقشی مهم و محوری ارزیابی کرد و گفت: در بخش اطلاع رسانی، شناخت و آگاهی بخشی شهروندان از برنامه های اجلاس و جشنواره باید در اولویت باشد.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، توسعه ، صنعت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.