رئیس سازمان بسیج سازندگی از اعزام 3 هزار گروه جهادی در تابستان امسال به نقاط محروم کشور خبر داد و گفت: ‌اردوهای بسیج سازندگی در گروه‌های 200، 300 و 500 نفری تشکیل می‌شود.

ابراهیم عزیزی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود : برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به هم‌اندیشی و گفت‌وگو چندجانبه نیاز است.

وی با اشاره به فرصت‌های مناسبی که در کشور برای پیشرفت وجود دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از فرصت‌ها می‌تواند سرچشمه تحقق اهداف نظام باشد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به تلاش‌های دشمن برای القاء ناکارآمدی کشور گفت: دشمن سعی دارد تکیه بر آموزه‌های دینی را ناکارآمد جلوه دهد و بحث جدایی دین از سیاست را در کشور رواج دهد.

این مسئول با اشاره به سیاست‌های نظام برای به‌کارگیری توان داخلی برای پیشرفت، افزود: با تکیه بر توان داخلی به دشمنان ثابت می‌شود که مردم دین‌مدار کشور همه پیشرفت‌های خویش را مدیون دین و خودباوری داخلی هستند.

عزیزی تاکید کرد: امروز باید همه خودمان را موظف بدانیم از سرمایه‌های موجود در کشور برای پیشرفت کشور استفاده کنیم و دل در گرو خدمت به ایران ببندیم.

وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی را باید در همه حوزهها وارد کنیم، قدر این نعمت را بدانیم و اگر در راه حفظ فرهنگ کوتاهی شود به عذاب الهی دچار می‌شویم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور در سال گذشته گفت: بیش از 23 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی در سال 92 اجرا شد و سهم مازندران از اجرای این پروژه‌ها 970 پروژه بود.

وی از برنامه‌ریزی بسیج سازندگی کشور برای اجرای 40 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد.

عزیزی تعداد اردوهای جهادی در تابستان امسال را بیش از 3 هزار گروه اعلام کرد و گفت: اردوهای بسیج سازندگی در گروه‌های 200، 300 و 500 نفری تشکیل می‌شود.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای محرومیت‌زدایی در اردوهای جهادی نیز اشاره کرد و بیان داشت: 85 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در این اردوها انجام شده است.

وی به همکاری بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرای در اجرای بیش از 82 هزار پروژه با توافق دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: 86 هزار پروژه بسیج سازندگی در حوزه ساخت مدارس نیز پیگیری و اجرا شد./ش/ن

برچسب ها: اعزام ، امسال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.