زمان برگزاری همایش ملی آب های معدنی، در شهرکرد، از خردادماه جاری به مردادماه امسال تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، از تغییر زمان برگزاری همایش ملی « آب های معدنی » از خردادماه جاری به مردادماه امسال خبر داد.

سید نعیم امامی در نشست هماهنگی این همایش گفت: همایش ملی آب های معدنی، چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه امسال، به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: تداخل زمان برگزاری این همایش با مسابقات جام جهانی، امتحانات پایان ترم دانشجویان و زمان بر بودن داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش علت تغییر زمان این همایش از خردادماه به مردادماه است.

امامی گفت: این همایش با محور توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه ریزی توسعه صنعت آب معدنی در شهرکرد برگزار می شود.

امامی اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.chb.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

به گفته وی؛ همایش ملی « آب های معدنی، با محوریت تولید و صادرات »، در محورهای فرصتها و چالش های فضای کسب و کار ایده آل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آب های معدنی برگزار می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی ، آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل در برنامه ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آب های معدنی و جنبه های مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبه های درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی از محورهای دیگر این همایش است.

یک هزار و 500 رشته چشمه در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد 700 رشته چشمه قابلیت آب معدنی دارد و حدود سه میلیارد متر مکعب آب این استان قابلیت فرآوری آب معدنی دارد و هم اکنون 13 واحد صنعتی آب معدنی در استان فعال است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.