مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:تاکسی‌رانان و وانت بارها مشمول "مالیات" نیستند ، فراخوان مقاله در همایش “کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار” ، مارش معکوس برای برگزاری بزرگترین رویداد مالی کشور آغاز شد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"تفکیک"بنزین وارداتی یا تولیدی در جایگاه‌ها امکانپذیر نیست/لزوم ایجاد سازمان مرجع برای آنالیز کیفیت "بنزین" وارداتی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/12/2307368_364.jpg

 عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید براینکه هنوز سازمان مرجع برای آنالیز کیفیت بنزین در کشور وجود ندارد گفت: باید در این زمینه تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود تا کیفیت بنزین مصرفی برای همگان محرز شود.

"سکه امامی" 954 هزار تومان/"دلار" 3284 تومان/"طلای 18 عیار" 97 هزارو 465 تومان

 امروز بازار سکه با بهره گیری از روند نزولی طلا شاهد کاهش بهای سکه های طلایی بود که در این میان ارزش سکه بهار آزادی 4 هزار تومان تقلیل یافت.

تاکسی‌رانان و وانت بارها مشمول "مالیات" نیستند

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به دلیل افزایش سقف پایه معافیت‌های مالیاتی رانندگان تاکسی با وانت بارها با توجه به پایه درآمدشان در عملکرد سال 92 مشمول پرداخت مالیات نیستند.

ممکن است به صورت جزئی افزایش قیمت داشته باشیم / "ساینا" و "تیبا2" جایگزین "پراید"
 مدنی گفت: در مورد قیمت هیچ‌گونه اظهارنظری نمی‌کنیم چرا که این موضوع را به شورای رقابت و وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار کرده‌ایم البته ممکن است به صورت جزئی افزایش قیمت داشته باشیم.

فراخوان مقاله در همایش "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار”

همایشِ ملی "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب کار"، به همت شورای اطلاع‌رسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایف‌وب، با هدف " تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت" در پانزدهم مهرماه 1393 برگزار خواهد شد.

رشد ۹۲ درصدی تولید خودروی کشور در ۲ ماه نخست امسال

 طی ۲ ماهه نخست سال جاری ۱۳۵ هزار و ۹۰۱ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که این رقم در مقایسه با دو ماهه نخست سال ۹۲ رشد ۹۲.۵ درصدی را نشان می دهد.

شمارش معکوس برای برگزاری بزرگترین رویداد مالی کشور آغاز شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/12/2307557_595.jpg

فعالان بازارهای مالی ایران برای هشتمین سال پیاپی گرد هم می‌آیند تا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه دستاوردهای بازار مالی ایران را رو کنند.

تغییر قیمت "بستنی" مربوط به سال گذشته است/ ثبات قیمت در بازار "کالاهای اساسی"

 دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه تغییرات قیمت بستنی مربوط به بهمن و اسفند سال 92 است، گفت: بستنی جز کالاهای اساسی و مشمول قیمت‌گذاری نیست بلکه کالایی تفننی است

"ناپایداری‌های جوی" بیشتر مناطق کشور را در بر گرفت/ "تهران"، صاف و 29 درجه

 طی امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب، دامنه های رشته کوه البرز و سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس، مرکز، شمال شرق و شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار، رعد و برق پیش بینی می‌شود‌..

تاکسی‌رانان و وانت بارها مشمول "مالیات" نیستند

 رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به دلیل افزایش سقف پایه معافیت‌های مالیاتی رانندگان تاکسی با وانت بارها با توجه به پایه درآمدشان در عملکرد سال 92 مشمول پرداخت مالیات نیستند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار