مشهد/ وزیر تعاون خبر داد:

صدور کارت الکترونیکی به جای دفترچه بیمه تامین اجتماعی تا شهریور ماه امسال

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،گفت : 5 هزارو 500 میلیارد ریال از منابع تامین اجتماعی برای ایجاد و گسترش مرکز درمانی تامین اجتماعی، مستمری بیگیران ، کارگران و باز نشستگان این سازمان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ،ربیعی در مراسم بهره برداری از پلی کلینیک شهید ناصر فاتق در مشهد با بیان اینکه در سال جاری با اختصاص3هزار میلیا رد ریال سا خت 25 مرکز سرپایی در کشور آغاز خواهد شد افزود: دو مرکز آن در استان خراسان رضوی و در شهرستان های درگز و خواف است

وی گفت: سه شعبه دیگر تامین اجتماعی در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار آغاز به کار خواهند کرد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم دستوری به سازمان تامین اجتماعی ، خواستار جمع آوری دفترچه های بیمه شد وگفت: سازمان تامین اجتماعی تا شهریورماه مهلت دارد که دفترچه ها ی تامین اجتماعی را جمع آوری کند.

وی درباره سبدغذایی دولت هم افزود: طرح این موضوع آماده شد ودر ستاد هدفتمندی یارانه و هیئت وزیران تصویب شده است که بزودی نحوه اجرا و اقلام کا لایی سبد را اعلام خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم افتتاح پلی کلینیک شهید فاتق مشهد به فرمایش های مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: ببرای کاهش هزینه های در مانی بیماران این سیاستها می تواند سرلوحه برنامه ششم توسعه کشور باشد.

نوربخش افزود: اختصاص 5 تا 6 در صد بودجه کشور به این بخش کافی نبود و در این دولت ب هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی افزایش یافت.

ویبا بیان اینکه در اجرای برنامه تحول نظام سلامت برخی از نگرانی ها وجود دارد ، ادام داد: بین تولید کننده و خدمات درمانی و دریافت کننده باید مرزهای مشخص باشد تا منابع به درستی هزینه و از حقوق مصرف کننده که مردم هستند دفاع شود.

همچنین دکتر داستانی مدیر درمان سازمان تامیتن اجتماعی استان گفت: 45 در صد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که خدمات مستقیم تامین اجتماعی در 3 بیمارستان ، 3 پلی کلینیک ، 8 درمانگاه تخصصی سطح 2و 4 ارائه می شود.

داستانی خاطر نشان کرد: کلنگ این طرح در سال 1390 به زمین خورد و بیش از دو سال ساخت و تجهیز آن به طول انجامید.

مدیر درمان سازمان تامین اجنماعی خراسان رضوی بیان کرد: این مرکز در زمینی بالغ بردو هزار مترمربع و زیر بنای بالغ بر سه هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

گفتنی است، پلی کلینک تخصصی شهید ناصر فاتق در منطقه قاسم آباد و در انتهای بلوار حجاب قرار دارد.

انتهای پیام//س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.