راننده بریتانیایی تیم مرسدس با فتح تمرین دوم گرندپری کانادا، خود را برای پس گرفتن صدر جدول رده بندی آماده نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  تمرین دوم گرندپری کانادا در حالی با برتری لوییس همیلتون به پایان رسید که این راننده در تمامی مراحل تمرین، با هر دو لاستیک سافت و سوپرسافت و همچنین باک پر و خالی، از هم تیمی آلمانی خود سریع تر بود و با ثبت زمان ۱:۱۶٫۱۱۸ در صدر جدول زمانی راننده ها قرار گرفت.
نیکو رزبرگ نیز بعد از هم تیمی خود دوم شد در حالی که ۱۸ صدم ثانیه از هم تیمی خود کندتر بود و برای باقی ماندن در صدر جدول رده بندی راننده ها، کار سختی را در روز یکشنبه پیش رو خواهد داشت
سباستین فتل هم برای ردبول رده امیدوار کننده سوم را کسب کرد تا این تیم را به روز تعیین خط امیدوار کند. اما قرار گرفتن دانیل ریکاردو در رده ۱۲، ردبول را در وضعیت نامشخصی قرار داد، چرا که فتل تنها دو دور توانست چنین دورهایی را ثبت کند. اما این تیم در دورهای با باک پر بسیار رقابتی نشان داد
دو راننده فراری هم بعد از فتل قرار گرفتند و کیمی رایکونن با قرار گرفتن در رده چهارم و ثبت زمان های خوب با باک پر، فراری را به روز مسابقه امیدوار کرد. این تیم به همراه ردبول و ویلیامز نزدیک ترین رقبای مرسدس در کانادا خواهند بود.
دو راننده ویلیامز و دو راننده مکلارن، چهار رده بعدی را در اختیار گرفتند تا در ۹ ماشین اول، تنها ۳ ماشین با موتوری غیر از مرسدس وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار