تازه ترین اثر نویسنده آرانی نفر با عنوان «تشنه تر از آب» درهمایش جهانی ابوالفضل العباس(ع) کاشان رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی نویسنده این اثر، مولف 78 کتاب به زبان فارسی و عربی و نفر اول مسابقه رضوی سال بیروت، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،خود را نوکر کوچک عباس بن علی(ع) عنوان کرد و گفت: حقوق مادی این اثر را از خود سلب و آن را نذر عباس بن علی(ع) کرد تا همه ناشران ، هیات ها و موسسه هابه تعداد نامحدود به چاپ این کتاب اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این کتاب را در مدت پنج روز و بدون پیش نویس تدوین کرده است تصریح کرد: کتاب «تشنه تر از آب» در 140 صفحه با تیراژ سه هزار نسخه و 24 فصل شامل با مقدمه، ضمیمه ها، پیوست های تحقیقی، منابع تحقیقی، سوالات مسابقه کتاب خوانی ، فهرست کتب چاپ شده و بیوگرافی نویسنده از طریق انتشارات وثوق چاپ شده است.
به گفته وی، در این کتاب به شیوه ای بسیار نو و ابتکاری ضمن بیان وقایع، حوادث و انتقال غیر مستقیم پیام های آموزشی،تحلیل مسائل تاریخی نیز بیان می شود.
حجت الاسلام خدامیان آرانی در این کتاب، وظيفه گرا بودن به جای نتيجه گرا را یکی از خصایص برجسته حضرت ابالفضل العباس(ع)در سقایی و علمداری کربلا دانست و افزود:ایستادگی در برابر ظلم ظالم،ادب، شجاعت و معرفت از دیگر ویژگیهای حضرت ابالفضل العباس(ع) است که در این کتاب هر کدام در جای خود به شیوه ای بسیار زیبا و تاثیرگذار برای خواننده تحلیل و بررسی شده است.
گفتنی است: حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی متولد سال 1353 از شهرستان آران و بیدگل با تحصیلات حوزوی(سطح چهار حوزه علمیه قم) و دانشگاهی تا مقطع دکترای فقه و اصول است که تا کنون 78 کتاب به زبان فارسی و عربی نوشته است.
وی علاوه بر کسب مقام اول مسابقه رضوی بیروت، دارای اثر برگزیده سیزدهمین همایش کتاب سال حوزه در سال 90 شد و با فعالیت پژوهشی و بازسازی مجموعه هشت کتاب از کتب رجالی شیعه با عنوان «فهارس الشیعه» حائز رتبه برتر اولین دوره جایزه شهاب ، چهاردهمین دوره کتاب فصل و یازدهمین همایش حامیان نسخ خطّی شد.
قلم روان، ساده ، جذاب و تاثیر گذار این مولف آرانی با ثبت فعالیتهای علمی و پژوهشی خود در قالب کتاب همراه با مستندات تاریخی به عنوان یک فعالیت فرهنگی جوانان این مرز وبوم را جذب کرده است.
گفتنی است: مراسم افتتاحیه همایش جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان- آران و بیدگل با نواخت زنگ حیدری، ندای چاوش خوانی محرم، سخنرانی حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، عضو شورای سیاست گذاری و اتاق فکر همایش، دبیر همایش و سخنرانی عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستان ها کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ،شعر خوانی جانبازان، رونمایی از وب سایت همایش به آدرس WWW.ABBAS133.IRو کتاب تشنه تر از آب اثر حجت الاسلام مهدی خدامیان آرانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد. 



انتهای پیام/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.