فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از تجهیز ناوگان یگان حفاظت منابع طبیعی این استان به سامانه مونیتورینگ خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  سرهنگ اسدالله کاظمی با اعلام این خبر گفت: به منظور نظارت، هدایت و کنترل بهینه مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی بر عملکرد ناوگان خودرویی، یگان حفاظت استان مجهز به سامانه مونیتورینگ شد.
وی افزود: این سامانه قادر است به صورت لحظه ای موقعیت هرکدام از گشت های یگان حفاظت در سطح استان را به مرکز فرماندهی اعلام کند که به سرعت عمل یگان در برخورد با تخلف ها در حوزه منابع طبیعی به ویژه در بحث اطفاء حریق کمک شایانی خواهد کرد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام یادآور شد: اصل برخورد یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان مبتنی بر ترویج فرهنگ استفاده درست از طبیعت است.
کاظمی تاکید کرد: مردم باید با اشراف و آگاهی به این موضوع که طبیعت ثروتی همگانی و متعلق به تمام جامعه است، در حفاظت و حراست از آن اهتمام بیشتر و جدی تری از خود نشان دهند.
یک میلیون و 700 هزار هکتار از عرصه دو میلیون هکتاری استان برابر با 87 درصد گستره ایلام را مراتع و پوشش های جنگلی تشکیل داده است.
 
 
 
انتهایپیام/ش/ن
 
برچسب ها: تجهیز ، یگان ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.