تدوين مجموعه تلويزيوني «بین خودمون بمونه» به کارگرداني و تهیه کنندگی «علی عطشانی» پايان يافت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو درباره «بین خودمون بمونه» که براي پخش در نیمه شعبان آماده شده است گفت: اکنون کار تدوین این فیلم به پایان رسیده و کار تا روز شنبه، 17 خرداد برای پخش از تلویزیون در اختیار شبکه دو قرار می گیرد.
 
مهدی کریمی گفت: «بین خودمون بمونه» یک درام اجتماعی که علی عطشانی به بهترین شکل ممکن آن را ساخته، بنا بر این با توجه به محتوای خوب و ظرفیت این اثر تصمیم گرفتیم آن را در 3 قسمت 40 دقیقه ای برای مخاطبان شبکه کودک و خانواده پخش کنیم.
 
وی افزود: تصویربرداری این اثر روز گذشته در کاشان پایان گرفت و تیم تولید مشغول صداگذاری و اماده کردن موسیقی این  مینی سریال هستند.
 
به گفته کریمی آنونس «بین خودمون بمونه» آماده شده و از فردا روی آنتن شبکه دو می رود.
 
«بين خودمون بمونه» کاری از گروه فيلم‌هاي تلويزيوني شبكه دو سیماست، این اثر را علیرضا طاهری نوشته و درباره مردي به نام تورج است كه در آستانه اسباب‌كشي به منزل جديدش 40 ميليون تومان پول كم دارد كه بعد از تلاش‌هاي زياد تنها راه را در فروش زمينش در كاشان مي‌بيند. او براي فروش زمين به مرخصي نياز دارد، به همين دليل مجبور مي‌شود به مديرش دروغ بگويد و اين آغاز ماجراست.
 
بهنام تشكر، آتيلا پسياني، سيما تيرانداز، نيما شاهرخ‌شاهي و مهران رجبي از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.