به گزارش
گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ، حمید کاشفی نیک ، مدیر روابط عمومی این شبکه خبری گفت: برنامه صدای مردم که تقریبا دوسال است به همت روابط عمومی به روی آنتن می رود فرصتی مناسب برای پاسخگویی مسئولین به مشکلات و نقدهای جامعه بر عملکرد نهادهای مختلف کشوری است.
وی با توجه به ارتباطات وسیع مردمی با شبکه خبر از طریق برنامه صدای مردم بیان داشت: در طی دوسالی که این برنامه پخش می شود توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و جوی صمیمی و مورد اطمینان را بین مردم و این شبکه ایجاد کند.
کاشفی نیک با اشاره به دریافت مشکلات مردمی مرتبط با مجموعه های مختلف کشوری اظهار داشت: برنامه صدای مردم فرصت مغتنمی است برای سازمان ها و نهاده ها تا بدون اتلاف نیرو و زمان اضافی به رفع نقایص و مشکلات مجموعه خود در ارتباط با جامعه بپردازند که در این بین روابط عمومی ها نقشی موثر در پیشبرد این اهداف دارند.
وی در ادامه با اظهار تشکر از نهادها و سازمان هایی که تا کنون با این برنامه همکاری داشته اند با ابراز گلایه از کوتاهی در پاسخگویی برخی مسئولان به مشکلات مردمی بیان داشت: با اینکه صدای مردم کار را برای دریافت و پاسخ به مشکلات مردم و جامعه آسان تر کرده است اما متاسفانه بسیاری از نهادها و سازمان ها تا کنون همکاری لازم را با این برنامه نداشته اند.
مدیر روابط عمومی شبکه خبر در رابطه با همکاری این شبکه و سازمان های دیگر گفت: ما آمادگی کامل داریم تا فایل های مورد نظر را در اختیار آنها قرار داده و به تبع آن پاسخ مسئولان را نیز در رابطه با مسائل مختلف دریافت کرده و به سمع و نظر بینندگان این شبکه برسانیم.
لازم به ذکر است، برنامه صدای مردم ، هر روز بعد از خبرهای مشروح ساعت13:00 و20:00 پخش شده و تکرار آن نیز ساعت 16:30 و 24:00 بر روی آنتن می رود.
انتهای پیام /