مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سفارت ایران در کویت برگزار شد

مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور صدها تن از شیفتگان و عاشقان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت برگزار شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور صدها تن از شیفتگان و عاشقان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت برگزار شد.

این مراسم که بـا حضور گستـرده علماء و روحانیت معظم، نمایندگان مراجع مختـلف مقیـم کویت، شیعیـان کویتـی و ایرانیـان مقیـم این کشور پررنگ‌تر از سنوات گذشته برگزار شد، ابتدا "علیرضا عنایتی" سفیر جمهوری اسلامی ایـران در کویت طـی سخنانی تجربه زندگی و عقیدتی حضرت امام خمینی (ره) را متعلق به همه نسل‌ها و الگویی برای تمام مسلمانان دانست که با حکومت بر دل و جان مظلومان جهان به ویژه مسلمانان توانست اسلام واقعی را مجدداً احیاء کرده و به نسل‌های جهان معرفی کند.
 
وی افزود: احیای اسلام به عنوان یک الگوی زندگی و بازگشت به اعتماد بـه نفس و افتخار به مسلمان بودن از مهمترین دستاوردهای زندگی پر برکت امام خمینی (ره) برای مسلمانان بود.  
 
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم چند نفر از سخنرانان و مداحان و شعرای عرب زبان در مدح آن امام همام به مدیجه سرایی و عزاداری پرداختند. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار