فیلم سینمایی «گربه جاسوس» محصول 1965آمریکا به کارگردانی رابرت استیونسون، یکشنبه 18خرداد ساعت 23:15درقالب برنامه «سینما سینما با تحلیل» روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، دین جونز و هایلی میلز، در این فیلم کمدی ایفای نقش می‌کنند وهنرنمایی آنها با دوبله ی حرفه ای دوبلور های سیما، دیدنی می‌شود.
 
 گفتنی است ناصر طهماسب مدیریت دوبله این سینمایی را  بر عهده داشته است تا صدای ماندگار تنی چند از گویندگان برجسته ی این هنر همچون: زهره شکوفنده‌، مریم رادپور‌، زویا خلیل‌آذر‌، فاطمه برزویی‌، حسین عرفانی‌، محمد علی دیباج‌، آرشاک‌ غوکاسیان‌، ناصر احمدی‌ در آن شنیدنی بشود.
 
شایان ذکر است در خلاصه داستان گربه جاسوس آمده است: دو مرد مسلح پس از سرقت از یک بانک،کارمندی را گروگان می گیرند و به آپارتمان کوچکی منتقل می کنند. گروگان می داند که آنها بالاخره او را خواهند کشت و او هیچ راهی برای فرار ندارد و تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که پشت ساعت مچی خود کلمه کمک را می نویسد و به گردن یک گربه می بندد. تا اینکه بالاخره یک دختر جوان ساعت مچی را می بیند و...


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار