رئیس ائتلاف وفاداری به مقاومت لبنان می گوید سفر وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا نشان دهنده اعتراف این کشور به شکست در سوریه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع:"محمد رعد" نماینده لبنانی و رئیس ائتلاف "وفاداری به مقاومت" تاکید کرد، سفر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به بیروت به هر شکل، اعتراف به این مسئله بود ک حزب الله به نیرویی تاثیرگذار تبدیل شده است که از آن، ایرانی ها و روس ها می خواهد برای پایان بحران در سوریه همکاری کنند.

رعد در سخنرانی امروز خود گفت:آمریکایی ها به خوبی می دانند که آنها شعله جنگ در سوریه را برافروختند و این موضع گیری در راستای اعتراف به واقعیت و شکست در سوریه بود، به ویژه که سفر کری با برگزاری انتخابات در سوریه همزمان شد، انتخاباتی که شاهد حضور بی نظیر مردم این کشور بود.

وی افزود:وضعیت لبنان چه از نظر انتخاب رئیس جمهور و رایزنی های انجام شده در این باره و چه از نظر بازگشت زندگی به روال طبیعی در دیگر سازمان های قانونی در حال بهتر شدن است.

"محمد رعد" گفت:این نشانه ای است که مسئله سرنگون کردن جایگاه سوریه به پایان رسیده است و بساط توطئه در حال جمع شدن است و توطئه گران و در راس آنها آمریکا تلاش دارند تا روند جدیدی را آغاز و واقعیت را به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار