نایب رئیس آلیش بانوان و سرمربی تیم ملی اظهار داشت: قهرمانی تیم ملی بانوان‌ آلیش نشان از پتانسیل بالای زنان ایران در این رشته دارد.

نسرین شاکری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: قهرمانی تیم ملی بانوان در رقابت های قهرمان آسیا که در گنبد برگزار شده است، نشان از توانایی و پتانسیل بالای بانوان آلیش کار دارد. ملی پوشان کشورمان در این مسابقات معتبر قاره ثابت کردند از توان بالایی برخوردار هستند و در صورت حمایت بیشتر می توانند در عرصه آسیا و حتی جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
 
وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا در گنبد رضایتبخش بوده است و تیم های ترکمنستان و ازبکستان حضوری قوی داشته اند، اما تیم ایران به لطف انگیزه و اراده قابل توجه توانست این حریفان پرقدرت را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی قاره قرار گیرند.
 
شاکری فرد افزود: کشتی گیران آلیش نیاز به حمایت بیشتر و مسئولان دارند. بانوان‌ آلیش نیاز مبرم به حمایت بیشتر دارند  و اگر ملی پوشان شارژ مالی شون، طبعا انگیزه آنها زیاد می شود و در رقابت های آتی می توانند افتخارات بیشتری را به ارمغان بیاورند.
 
سرمربی و نایب رئیس بانوان افزود: ورزشکاران بدون هیچ توقعی به گنبد آمدند، ولی توقع داریم که به افتخارآفرینان و افرادی که قهرمانی این تیم در آسیا سهیم بودند، رسیدگی شود.
 
وی ادامه داد: از تلاش بی وقفه ملی پوشان و کادر فنی در رقابت های آسیایی گنبد تشکر و قدردانی می کنیم و آرزوی همه ما این است که با این قهرمانی بتوانند مسئولان بیش از پیش ترغیب نمایند تا به آلیش بانوان توجه بیشتری داشته باشند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آلیش ، شاکری فرد ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار