پیگیری های انجام شده با کشور افغانستان سبب فراهم شدن مقدمات تبدیل بازارچه یزدان به گمرک شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ، نماینده مردم شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل گروه سرمايه گذاري هلدينگ وابسته به وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بیان این مطلب گفت: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده با افغانستان و مقامات وزارت خارجه کشورمان مقدمات تبدیل بازارچه یزدان به گمرک فراهم شده است .

افزایش مرزهای رسمی استان به دو مرز،کوتاه شدن مسیر و کاهش هزینه تجارت برای تجار قاین و زیرکوه ،اشتغالزایی، توسعه امنیت درمنطقه و افزایش رغبت تجارت از مزایایی تبدیل بازارچه یزدان به گمرک است.

هروی وجود کارخانه فولاد و سیمان و سه شهرک سهامی زراعی در شهرستان قاین را از جمله مزیتهای این شهرستان برای سرمایه گذاری عنوان کرد.

شرافتی راد فرماندارقاین هم در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای شهرستان قاین در زمینه های مختلف این شهرستان را قطب تولید محصولات کشاورزی و حمل و نقل و شهرستانی مزیت دار برای سرمایه گذاری اعلام کرد.

صیف پور مدیرعامل هلدینگ مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا هم به وجود 24 مجتمع کشاروزی و تولیدی در این سازمان اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در بخش کشاورزی و صنعت در شهرستانهای قاین و زیرکوه سرمایه گذاری کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.