مجوز مراکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط سازمان بهزیستی کشور صبح امروز با حضور معاون بنیاد شهید و معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور امضا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید رضازاده، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در جلسه امضا تفاهم‌نامه برای مراکز مشاوره بین سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: این جلسه می‌تواند نشان دهنده تفاهم، همکاری و همدلی بین دو دستگاه مهم کشور در امتداد رویکرد تدبیر دولت باشد.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور مسئول صدور مجوز برای مراکز مشاوره در سطح کشور می‌باشد و دارای بزرگ‌ترین شبکه مشاوره و سلامت روان در سطح کشور است.

رضازاده افزود: این سازمان خدمات سلامت روان خود را در بخش‌هایی مانند مشاوره تلفنی (1485) خدمات مشاوره‌ای حضوری، مشاور در فضای مجازی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: وجود 1200 مرکز مشاوره در سطح کشور و 120 مرکز تخصصی مشاوره می‌تواند نقش مهمی در ارائه خدماتی نظیر سلامت جنسی خانواده، مشاوره قبل از طلاق باشد.

رضازاده اظهار داشت: سازمان بهزیستی اقداماتی را برای ارتقای سلامت خانواده انجام داد که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح‌های غربال‌گری اضطراب کودکان، طرح محب، برنامه مشاوره با رویکرد اسلامی و مشاوره پیش از طلاق اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور می‌تواند با کمک بنیاد شهید وایثارگران با در اختیار گذاشتن ظریفت‌ها در موضوع سلامت روان و مسائل آموزشی به یکدیگر کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار