مهاجم تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: یکی از سایت‌های خبری حرف‌های بی منطقی در مورد قرار گرفتن من در لیست مازاد تراکتور زده است.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدتی بود که با هیچ سایت و روزنامه‌ای مصاحبه نمی‌کردم و مشغول کارهای تحصیلی‌ام بود‌م و تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می‌دهم.

وی در مورد قهرمانی تیم تراکتور سازی در جام حذفی گفت: تیم تراکتور بعد از 46 سال قهرمان جام حذفی شد و این قهرمانی برای اولین بار بود که بدست می‌آمد و من هم نقش مهمی در این قهرمانی داشتم.

مهاجم تراکتور در مورد بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: در طول فصل شرایط خوبی داشتم ولی در لیگ مصدوم شدم و خیلی از بازی‌ها را در پست تخصصی خودم بازی نکردم اما تیم ما جز یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ برتر بود و من هم از نظر آماری شرایط خوبی داشتم در مجموع سال خوبی را با تراکتور در فصل قبل پشت سر گذاشتم.

دقیقی در مورد تصمیمش‌برای فصل آینده گفت: باید ببینیم که با کدام تیم  به نتیجه می‌رسم و سپس تصمیم خودم را می‌گیرم تیم‌های تهرانی و اصفهانی با من صحبت هایی کرده‌اند و من به احترام هواداران تراکتور هنوز جوابی به این تیم‌ها نداده‌ام و هنوز تصمیمی‌ نگرفته‌ام.

وی ادامه داد: قرارداد من با تراکتور تمام شده است و درحال مذاکره با تیمها هستم یکی از سایتها حرفهای بی منطقی منتشر کرده وقتی بازیکنی با تیمی قراردادش تمام شده هیچ وقت در لیست مازاد یا فروش قرار نمی‌گیرد و این حرفها باعث خنده است.

سعید دقیقی تاکید کرد: قرارداد من با باشگاه تراکتور تمام شده و باشگاه تراکتور هم برای عقد قرارداد جدید درحال مذاکره با من است و من هم در لیست خطیبی سرمربی جدید تراکتور برای فصل بعد هستم.

وی در مورد رسول خطیبی افزود: برای خطیبی آروزی موفقیت می‌کنم ، او سرمربی جوانی است و فکر می‌کنم مدیرعامل تیم ( نظمی) با اعتمادی که به این مربی جوان کرده نتایج خوبی بگیرد بالاخره باید به مربیان جوان هم اعتماد کرد.

وی درمورد کریم انصاری فرد گفت: خیلی دوست داشتم انصاری فرد آقای گل لیگ برتر شود و من هم در پستهایی بازی کردم که او بتواند در پست مهاجم نوک بازی کند و بیشتر گل بزند و من هم به وی پاسهای گل زیادی را دادم خدا را شکر در لیگ برتر شرایط خوبی را داشت امیدوارم در جام جهانی هم به همین صورت روند گلزنی خود را ادامه بدهد و باعث افتخار مردم ایران شود.

سعید دقیقی در پایان در مورد بازیهای جام جهانی خاطر نشان کرد: ایران بازی‌های سختی را درجام جهانی دارد و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: سایت ، مصاحبه ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۲۱:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
دقیقی بیا پرسپولیس
آخرین اخبار