زمان مصاحبۀ 109 رشته دوره دكتري تخصصي با آزمون و بدون آزمون سال 93 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ دکتر ناصراقبالی رئیس مرکز آزمون با اعلام این خبر گفت: جدول زمان بندي مصاحبه دوره دكتري تخصصي 109 رشته از ساعت 12:00 امروز بر روي سايت www.azmoon.net قرار خواهد گرفت.

اقبالي با بیان اینکه دعوت شدگان به مصاحبه مي توانند با مراجعه به اين سايت از زمان مصاحبه خود مطلع شوند، افزود: دعوت شدگان مي بايست در زمان تعيين شده در جلسه مصاحبه حضور بهم رسانند و اگر هر واجد شرايطي به هر دليلي نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد، امكان مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت، لذا عدم حضور به معني انصراف از پذيرش تلقي مي شود.

 اقبالي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه دعوت شدگان چه مداركي را بايد به همراه داشته باشند، گفت: دعوت شدگان مي بايست هرگونه سوابق علمي و تحقيقاتي مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تأليف را در زمينه رشته خود به همراه داشته باشند. همچنين به همراه داشتن اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد و ريز نمرات و پايان نامه كارشناسي ارشد ضروريست.

وي در مورد حائزين رتبه اول گفت: براي اين دسته از دعوت شدگان داشتن گواهي رتبه اولي دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد ضروريست. اقبالي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه دعوت متقاضيان بدون آزمون براساس معدل و نمره پايان نامه ملاك عمل قرار گرفته است، چنانچه در بين معدل و نمره پايان نامه زمان ثبت نام و زمان مصاحبه فرد مغايرتي وجود داشته باشد، مطابق ضوابط برخورد می شود.

اقبالی در ادامه در مورد زمان مصاحبه ساير رشته ها گفت: زمان مصاحبه ساير رشته ها نيز متعاقباً اعلام خواهد شد. اما اگر هر واجد شرايطي در مورد زمان مصاحبه با سوالي مواجه شد مي تواند با مراجعه به سايت www.pubr-azmoon.com و طرح سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در اسرع وقت پاسخ لازم را دريافت كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار