وی مدارا، راهنمایی، همراهی و خوشرویی با مردم را از مصادیق تکریم ارباب رجوع برشمرد و تصریح کرد: از میان سه مهارت ادراکی، فنی و انسانی که کارکنان هر سازمان باید واجد آن باشند مهارت انسانی همان مهارت تکریم ارباب رجوع است و دارای ارزش بالاتری نسبت به دو مهارت دیگر است.
نصر اصفهانی در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع به معنای نقض
قانون برای برطرف کردن خواسته ارباب رجوع نمی باشد بلکه به معنای در دسترس مردم
قرار داشتن، سرعت عمل در پاسخگویی و شفاف و صادقانه سخن گفتن است.
انتهای پیام/ز