تیم ملی والیبال کشورمان پس از غلبه بر تیم ملی برزیل برای نخستین بار سه امتیاز کامل را بدست آورد.

غلامرضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ایران مقابل برزیل در بازی دوم بدون نقص و عالی و بدون خطا کار کرد. به نظرم در چند سال اخیر این دیدار از بهترین بازی‌های تیم ملی والیبال ایران بود.

مربی بین‌المللی والیبال کشورمان تصریح  کرد: والیبالیست‌های‌ ملی‌پوش کشورمان با صرف فعل خواستن توانستند مقابل قدرتمندترین والیبالیست‌های جهان بایستند و آن‌ها را مقهور خود کنند.

وی تصریح کرد: کواچ در 2 بازی مقابل ایتالیا شناخت چندانی از بازیکنان ایرانی و توانمندی‌های آن‌ها نداشت و هرچه جلوتر رفتیم بیشتر نسبت به آن‌ها شناخت پیدا کرده و به ترکیب اصلی دست یافته است که این طور ملی‌پوشان مقابل تیم مدعی برزیل بازی بدون نقص و کم اشتباهی را به نمایش گذاشتند.

مربی‌ بین‌المللی والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد: برد برزیل به مانند روشن شدن چراغی است در تاریکی‌ها به بازی‌های بعد و کسب نتایج قابل قبول امیدوار شده‌ایم. البته ناگفته نماند که جای خالی "فرهاد ظریف" و "حمزه زرینی" در ترکیب تیم بسیار محسوس بود اگر آن‌ها در ترکیب حضور داشتند به طور حتم نتایج بهتری را بدست‌می‌آوریم. باید بگویم که "میلاد عبادی‌پور" ، "عبدالرضا علی‌زاده"و "مجتبی میرزاجانپور" هم‌ تاکنون عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند.

مؤمنی‌مقدم افزود: والیبال ما راه خود را پیدا کرده است نمی‌شود گفت که چون ولاسکو نیست دیگر نمی‌توانیم نتایج خوبی بدست آوریم.
مهم این است که تیم به هماهنگی برسد و یک نفر به عنوان مربی تیم را به خوبی هدایت کند. کواچ در دیدار دوم ایران و برزیل توانست به خوبی والیبالیست‌ها را تعویض کند و بازیکنان خوبی را به تیم تزریق کرد.

وی بازی سوم ایران و برزیل را هم سخت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در تهران با توجه به میزبانی تیم ملی ایران، بازیکنان به طور حتم جنگنده‌تر بازی خواهند کرد. برزیل جزو تیم‌های بزرگ است اصولا این تیم‌ها وقتی نتیجه را واگذار می‌کنند، برایشان دور از ذهن است. آن‌ها توقع ندارند که به تیم نوپا و شکوفا شده ایران ببازند. برزیل همانند سال‌های قبل صلابت و شادابی گذشته را نداشت به طور حتم دچار حاشیه‌‌های بسیار زیادی هستند. از شش بازی انجام شده نتیجه دیدار را واگذار کرده‌اند. به هرحال نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

مؤمنی‌مقدم افزود: به طور حتم تیمی برنده است که کمتر اشتباه کند و در کار گروهی موفق باشد. این موضوع هیچ ارتباطی به اسم بازیکنان و مربی خاص ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.