حدود 90 تروریست عضو گروه تروریسی داعش در حملات ارتش عراق در استان الانبار و نینوا به هلاکت رسیدند که فرد شماره دوی داعش از جمله آن‌هاست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،  حدود 90 تروریست عضو گروهک دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) در حملات ارتش عراق در استان الانبار و نینوا به هلاکت رسیدند که فرد شماره دوی داعش از جمله آنهاست.

نیروی هوایی عراق مخفیگاه های داعش را در جزیره بو علی جاسم ، کیلومتر پنج ،  تعمیم و اسکان در اطراف فلوجه بمباران و نه دستگاه کامیون اسلحه را منهدم کرد و 41 تروریست را نیز به هلاکت رساند.

درگیری شدید بین نیروهای عملیات نینوا و گروههای تروریستی در منطقه عین الجهش در جنوب موصل به کشته شدن 46 تروریست از جمله عدنان سعید بیلاوی فرد شماره دوی شبکه داعش منجر شد.

"سعد معن " سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق گفت:" پیشرفت‌ها در سطح استان الانبار بسیار خوب است. فرماندهی عملیات بغداد به طور کامل کنترل همه بغداد و مناطق کمربندی و مرکزی را کنترل خود  دارد. نیروهای امنیتی در ورودی فلوجه هستند و علت تأخیر در ورود نیز جلوگیری از ریخته شدن خون غیر نظامیان است. دشمن بسیاری از خیابانها و مساجد و اماکن عبادی را بمب گذاری کرده است."

در شهر فلوجه نیز نیروهای مشترک ارتش و عشایر جسد 32 جوان عراقی را در مقر داعش کشف کردند که با شلیک گلوله کشته شدند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار