طرح دانشجوی واحد علوم و تحقیقات با عنوان "طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون" موفق به کسب مدال طلا، جایزه ویژه مسابقات بانوان مخترع ، نابغه و کار آفرین دنیا و مدرک جهانی مالکیت‌های فکری اختراعات سازمان ملل متحد و مرکز زنان جهان شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، فرزانه اسماعیلی ترکان بوری دانشجوی کارشناسی مدیریت صنایع مبلمان و دکوراسیون دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد در رابطه با این مسابقات گفت: هر ساله مسابقه‌ای در سطح بین المللی مخصوص بانوان نابغه و کار آفرین دنیا در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات  که بین زنان بیش از 35 کشور جهان از 16 تا 19 May  2014 برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه مسابقات از سوی دولت تایلند شدم. 

وی ادامه داد: همچنین در این دوره از مسابقات به مدت 3 روز از سوی مالکیت‌های فکری سازمان ملل متحد و مرکز زنان جهان افتخار حضور در دوره‌های مالکیت‌های فکری را به دست آورده و بعداز اتمام آن موفق به دریافت مدرک جهانی مالکیت‌های فکری در زمینه اختراعات شدم.  

اسماعیلی ترکان به طرح خود با عنوان" طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون" اشاره کرد و ادامه داد: به علت گسترش زندگی شهری استرس زا ، محدود شدن متراژ بناها، فاصله گرفتن بشر از طبیعت زنده، کلیشه‌ای شدن طرحهای مبلمان و دکوراسیون و اهمیت دادن انسانها به زیبایی اطرافشان، طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون را در این دوره از مسلبقات ارائه کردم.  

این بانوی کارآفرین واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که سعی کردم با طرح مذکور ، سر سبزی و زنده بودن را برای زندگی به ارمغان بیاورم، تصریح کرد: طرح طبیعت زنده در مبلمان و دکوراسیون در همه مکانها بخصوص برای تشریفات مقامات، سازمانها، هتلها، رستورانهای بزرگ  و منازل و...قابل استفاده است.  

وی با اشاره به اینکه صنعت مبلمان ایران با واردات بیشتر در حال مرگ تدریجی است، افزود: امیدوارم با حمایت متولیان صنعت مبلمان و دکوراسیون،  طرح طبیعت زنده را در کشور به تولید انبوه برسانم.

اسماعیلی ترکان خواستار حمایت‌های مادی و معنوی از کارآفرینان و صاحبان ایده در کشور شد و گفت: اهتزاز پرچم سه رنگ کشورم و بالاتر قرار گرفتن این پرچم پر افتخار از سایر کشورهای صاحب علم و تکنولوژی مانند کره جنوبی‌، ایالات متحده امریکا، آلمان، فرانسه و روسیه، برای من بسیار زیباتر از دریافت مدال طلای جهان در این رقابت علمی بوده است. امید دارم که بتوانم شادابی و طبیعت زنده را به زندگی جهانیان به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارآفرین آینده
۱۲:۵۲ ۱۴ تير ۱۳۹۳
به داشتن چنین زنانی در کشورم افتخار می کنم .