اخبار باشگاه استقلال؛

عمران‌زاده به سمت تراکتور‌سازی متمایل شد/گزینه‌ های خارجی جانشین هادی عقیلی شدند

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال، در اقدامی قابل توجه با رسول خطیبی سرمربی تراکتور سازی در هتل آزادی تهران دیدار کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،ارش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال که هر بار برای استراحت از کشور خارج می شود اینبار امریکا را برای تجدید قوا و استراحت انتخاب کرده و به این کشور سفر کرده بود.

 گفتنی است: این بازیکن که قرار است در تیم استقلال بماند آماده می‌شود که در تمرینات آبی‌ها حاضر شود و سفرش را به اتمام  رسانده است تا برای حضور در تمرینات و معرفی کردن خود به سرمربی تیم اقدام کند.

 پیش از این صحبت از جدایی وی از استقلال پس از رفتن علی فتح اله زاده می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و برهانی با قلعه‌نویی برای ماندن توافق کرد.

 *حنیف 48 ساعت از خطیبی زمان خواست/  پیشنهاد یک میلیارد و دویستی تبریزی‌ها به عمران زاده

 خطیبی خواستار جذب این مدافع شد و در تهران با وی قرار ملاقات گذاشت تا از وضعیت وی برای حضور در این تیم تبریزی‌ با خبر شود از طرفی عمران زاده برای حضور در تراکتور سازی ابراز تمایل کرده است و از خطیبی 48 ساعت زمان خواست تا پس از دو روز وی پاسخ نهایی خود را ارائه کند این در حالی است که تراکتور سازی پیشنهاد قابل توجه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی را به عمران زاده ارائه کرده  و حنیف نیز از آنها مهلت خواسته است.

 شایان ذکر است: مدافع تیم استقلال هنوز برای تمدید قرار داد با آبی‌ها اقدامی را از سوی مسئولین این تیم شاهد نبوده و برای ماندن در استقلال شرط و شروط مالی دارد به همین دلیل به حضور در جمع تبریزی‌ها برای فصل آینده فکر می‌کند تا پاسخ درست را ارائه کند.



 *گزینه‌ های خارجی جانشین هادی عقیلی شدند/ تماشای فیلم بازی مدافعان برزیلی و پرتغالی

 هادی عقیلی، مدافع سابق سپاهان  سرانجام با مسئولین این تیم به توافق رسید و قرار  است که در اصفهان بماند، از طرفی استقلالی‌ها بلافاصله پس از منتفی شدن حضور وی خواستار جانشین برای این بازیکن شدند .
 پس از جدایی پژمان منتظری از تیم، استقلال به فکر جذب یک مدافع میانی افتاد اما تا به حال مسئولان موفق به جذب بازیکن مورد نظر امیر قلعه نویی نشدند و در حال حاضر نیز بحث هادی عقیلی به پایان رسید و قلعه‌نویی به دنبال جذب گزینه های خارجی است.

 وی فیلم بازی چند مدافع برزیلی و پرتغالی را تماشا و تست کرده است تا بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ کند.

 از طرفی بحث حضور محسن حسینی، مرتضی اسدی و حتی فرشید کاظمی مطرح است اما این بازیکنان در مورد حضور در تیم استقلال بحثی را عنوان نمی‌کنند و استقلالی‌ها نیز با شرایط فعلی نمی‌توانند به صورت قطعی با این مدافعان وارد مذاکره شوند.

 *تیموریان به اروپا نمی‌رود  / بازیکن 9 میلیاردی استقلال می‌ماند؟

 آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی ایران، قصد دارد در دیدارهای جام جهانی  بدرخشد اما هدف وی حضور در تیم های اروپایی نیست و به این موضوع اشاره کرده است.

  آندرانیک تیموریان با سن و سالی روبروست که نمی‌تواند به حضور در اروپا و عقد قرارداد با تیم های خارجی فکر کند به همین دلیل به حضور در تیمهای عربی می‌اندیشد که شرایط مالی ایده‌‌آلی دارند. زیرا در سالهای پایانی فوتبال، اقدامات برای رسیدن به وضعیت ایده آل اقتصادی، مهمترین و بزرگترین هدف بازیکنان به شمار می‌رود.

گفتنی است، تیموریان درخصوص تمدید با استقلال بحثی را مطرح نکرده و درصدد ادامه همکاری با استقلال به قلعه نویی اعلام کرده است که تا پایان بازی های جام  جهانی صبر کند.

شایان ذکر است، در یک سایت بین المللی که قیمت چند بازیکن تیم ملی ایران تخمین زده شده است، قیمت تیموریان 9 میلیارد برآورد شده است زیرا وی سال گذشته در این حدود از یک تیم قطری پیشنهاد دریافت کرده است.

*سپاهان به قاضی پیشنهاد داد
 
مسئولان تیم سپاهان برای تقویت خط حمله خود به محمد قاضی پیشنهاد دادند و خواستار حضور وی در تیمشان شدند از طرفی وی با شرایط خوبی در استقلال روبرو نیست.

 بحث ماندن قاضی درتیم استقلال مطرح است، اما این مهاجم فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و حتی هواداران نیز از وی رضایت نداشتند، اما برای فصل آینده وی از سپاهان پیشنهاد دارد و در صورت تمایل برای حضور در این تیم آبی‌ها مخالفتی با این مهاجم ندارند.

گفتنی است، زمان مذاکرۀ استقلالی‌ها با عقیلی، سپاهانی ها با آبی‌ها وارد درگیری لفظی شدند و حتی اعلام کردند اگر آبی‌ها عقیلی را جذب کنند آنها بلافاصله قاضی را پای میز مذاکره می نشانند اما این تمایل بعد از تمدید عقیلی با این تیم نیز ادامه دارد.

شایان ذکر است، اسماعیل شریفات مهاحم فولاد که مورد نظر قلعه نویی قرار دارد تمایل فراوان دارد که به  جمع آبی‌ها بازگردد اما وی مشمول خدمت سربازی است و این موضوع مانع از استقلالی شدن وی شده است.
 
*عصبانیت شدید قلعه نویی از مسئولان/ حسابها باز نشود گزینه‌ها جذب تیم‌های دیگر می‌شوند!


امیرقلعه نویی، سرمربی استقلال از وضعیت حاکم بر باشگاه ناراضی است و عصبانیت خود را به وضعیت فعلی اعلام کرده است تا نقل وانتقالات هر چه زودتر برای استقلال آغاز شود.



در حالیکه صحبت از سفرقلعه نویی به برزیل برای دیدن بازی‌های جام جهانی بود، اما سرمربی استقلال پس از گفتگو بامدیریت تیم استقلال از این سفر منصرف شد تا در کنار آبی‌پوشان بماند و تمرینات و اردوی این تیم را برگزار کند، اما این درحالی است که وی به شرایط فعلی معترض شده و خواستار این است که هر چه سریعتر تکلیف استقلال و نفرات جدید این تیم مشخص شود.

گفتنی است،امیر قلعه نویی به مسئولان پیغام داده است که درصورت رسیدگی نکردن و طولانی شدن مدت زمان مسدود بودن حساب تیم بازیکنان مورد نظر استقلال جذب تیم های دیگر می شوند و استقلال درنهایت بادست بسته و بدون برنامه ریزی فصل را آغاز می کند، اتفاقی که سرمربی استقلال قصد ندارد، آن را به صورت عملی مشاهده کند زیرا وی در نظردارد که فصل متفاوتی را با استقلال داشته باشد.
 
*هماهنگی دروازه بان آبی‌ها با هم تیمی‌اش/ شرط و شروط دو استقلالی برای تمدید با آبی‌ها!

مهدی رحمتی دروازه بان آبی‌ها که از سفر به جام جهانی بازماند، تحت شرایط خاص در استقلال می‌ماند و این موضوع بستگی به هماهنگی اش با یک هم تیمی دارد.

دروازه بان آبی ها در حال حاضر در تهران به سر نمی برد و قصد دارد در آرامش کامل بازیهای جام جهانی را تماشا کند، اما ماندن وی درتیم استقلال بستگی به هم تیمی‌اش دارد!

گفتنی است، رحمتی و عمران زاده دو بازیکن تیم استقلال قرار است با یکدیگر هماهنگ شوند تا برای ماندن در استقلال اقدام کنند.

زیرا اگر یکی از این دو بازیکن با مسولان به توافق نرسند دیگری نیز قید ماندن در استقلال را می‌زند.

شایان ذکر است، درخصوص مذاکره و پیشنهادات دیگری که این دو دریافت می‌کنند نیز؛ از یکدیگر مشورت می‌گیرند تا تصمیم درستی اتخاذ کرده و فصل ایده‌آلی را آغاز کنند. این درحالی است که رحمتی و عمران زاده برای تمدید با استقلال در انتظار پیشنهاد مالی آبی‌ها هستند تا تصمیم نهایی را بگیرند.
 
*پیشنهاد مالی استقلال بیشتر از پرسپولیس نیست/ابراهیمی ابتدا پای میز مذاکره با قلعه نویی و افشارزاده


امیر ابراهیمی، هافبک سپاهان قرار نیست، در این تیم بماند و حتی مسئولان سپاهان به این موضوع اشاره کردند، ابراهیمی قرار است در ابتدا پای میز مذاکره با آبی‌‌ها بنشیند.

  گویا پرسپولیسی‌ها اصرار فراوان به جذب این بازیکن دارند و علی دایی نام وی را در صدر لیست هافبک‌های خود قرار داده است، اما از طرفی استقلال نیز خواستار ابراهیمی است و اعلام شده که رابطه ابراهیمی با امیرقلعه نویی بسیار خوب است و همین عامل باعث شده است که این بازیکن پس از سفر به تهران در ابتدا پای میز مذاکره با قلعه نویی بنشیند و شرایط را برای حضور در این تیم مورد ارزیابی کامل قرار دهد.

شایان ذکر است، عنوان شده است که پیشنهاد مالی تیم استقلال برای جذب این هافبک، بالاتر از پرسپولیس نیست و آبی‌ها اعلام کردند که اگر پرسپولیس پیشنهاد مالی بالاتری ارائه دهد هدف ابراهیمی نیز دریافت پول بیشتری باشد، آن‌ها نمی‌توانند شرایط را تغییر دهند زیرا بودجه استقلال اجازه بالا بردن مبلغ پیشنهادی به این بازیکن و دیگر نفرات را نمی‌دهد.
 
* نوری در انتظار تصمیم قطعی قلعه نویی/سیاست استقلال، حفظ آرامش در مقابل رقیب

گویا محمد نوری در پازل تاکتیکی علی دایی جایی ندارد و با این بازیکن برای  حضور در تمرینات تیم پرسپولیس تماس گرفته نشده است، همین دلیل وی در انتظار تصمیم قطعی امیر قلعه نویی برای مذاکره با استقلال است.

محمد نوری جز نفراتی است که مدت‌ها صحبت از حضورش در فهرست امیر قلعه نویی بود، اما این در حالی است که نوری با پرسپولیس یک سال دیگر قرار داد دارد و در صورتی می‌تواند به استقلال برود که باشگاه به وی برای حضور در این تیم رضایت نامه بدهد و این امر بعید به نظر می‌رسد.

گفتنی است، نوری در حالی بلاتکلیف است که استقلال نیز برای جذب وی اقدام جدی را انجام نداده است و سیاست کلی باشگاه استقلال حفظ آرامش در مقابل رقیب است زیرا افشارزاده دوستی قدیمی با رحیمی مدیریت پرسپولیس دارد واین دو مدیر انتخابی مسئولین در وزارت قصد دارند با تعامل و همفکری کامل لیگ جدید را آغاز کنند، به همین دلیل؛ در صورت تمایل بسیار قلعه نویی نیز احتمال حضور نوری در استقلال بسیار کم است.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: برهانی ، تمرینات ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار