سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه 100 درصد بنزین توزیعی در استان تهران، کلانشهر البرز ،اراک و قم مربوط به بنزین پاک است، گفت: به طور متوسط روزانه 14تا15.5 میلیون لیتر بنزین پاک در پایتخت توزیع می شود.

داود عربعلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در رابطه با عرضه بنزین پاک(یورو4) اظهار داشت: هم اکنون بنزین پاک در چهار کلانشهر تهران، البرز، اراک و قم به طور کامل توزیع می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه 100 درصد بنزین توزیعی در استان تهران، کلانشهر البرز و و اراک و قم  مربوط به بنزین پاک است، گفت: به طور متوسط روزانه 14تا15.5 میلیون لیتر بنزین پاک در پایتخت توزیع می شود.
 
وی با بیان آنکه همه جایگاه عرضه سوخت کلانشهر قم تحت پوشش بنزین پاک قرار گرفته اند، اظهار داشت: به طور متوسط بین 900 هزار تا یک میلیون و 200 هزار لیتر روزانه در قم بنزین پاک توزیع می شود.
 
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در کلانشهر اراک نیز روزانه 500 هزار لیتر بنزین پاک عرضه می شود.
 
عربعلی ادامه داد: در کلانشهر کرج و حومه روزانه یک میلیون و 800 هزار لیتر بنزین پاک توزیع می شود.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خاطرنشان کرد: توزیع بنزین یورو 4 در سراسر کشور جز سیاست های شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است و این شرکت آمادگی و توانایی عرضه بنزین پاک در سطح گسترده را  دارد و به محض دریافت از شرکت  پالایش و پخش این کار را انجام می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
2 سال است میگویید بنزین یورو4 اما هیچگاه توضیع نمیشود و نخواهد شد!!!!!!!!
آخرین اخبار