اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عصر روز یکشنبه 18 خرداد با بازدید از سازمان بیمه سلامت ایرانیان، خواستار تسریع تجمیع سازمان های بیمه گر شدند.

احمد آریایی نژاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عصر روز گذشته 18 خرداد ماه با بازدید از سازمان بیمه سلامت ایرانیان خواستار تسریع بخشیدن به تجمیع سازمان های بیمه گر شدند.

وی گفت: این دیدار که در حضور رئیس سازمان بیمه سلامت ایرانیان  انجام گرفت به بررسی وضعیت کنونی عملکرد این سازمان و نقش آن در رفع مشکلات حوزه سلامت پرداخت.

وی افزود:با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات در نحوه خدمات رسانی سازمان های بیمه گر به علت تفاوت در نحوه پرداخت و حق بیمه آنها و در نهایت  خدمات دریافتی از سوی بیمار بوده است امر تجمیع بیمه ها در سیاست های ابلاغی از سوی رهبری نیز به آن تاکید شده بود هر چه سریعتر باید انجام شود.

وی تصریح کرد: البته هنوز سازمان های بیمه گر همکاری لازم را با سازمان بیمه سلامت نداشته اند و بنابه بهانه های مختلف از یکپارچه سازی بیمه ها سرباز زدند که باید با نظارت بیشتر مجلس و تلاش سازمان بیمه سلامت هر چه زودتر زیر چتر واحد قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.