مدیر زیبا سازی ترافیک شهرداری رفسنجان گفت : به تدریج همه وسایل بازی فلزی و غیر استاندارد شامل تاب ، سرسره بازی ، چرخ فلک زمینی و دستگاههای بازی در بوستانهای این شهرستان در راستای استاندارد سازی تعویض خواهند شد.

حسین مغویی نژاد در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود : مجموعه تفریحی استاندارد متشکل ازهمه وسایل بازی در یک محدوده و از جنس پلی اتیلن ( پلاستیک ) ، از شرکتهای معتبر و دارای گواهینامه استاندارد خریداری و در برخی بوستانها نصب شده است.

وی تصریح کرد : تاکنون مجموعه تفریحی پلی اتیلن استاندارد در بوستان معلم ، مس ( شهرک هزار واحدی ) ، ترنج ، بهشت ، لاله ، خلیل آباد و آزادگان و جوان نصب شده و این کار در بقیه بوستانها نیز در حال اجراست.

مغویی نژاد خاطرنشان کرد : از آنجایی که زنجیر ورودی بوستانها مشکل ساز بود در تمامی بوستانهای رفسنجان به جای زنجیر اقدام به نصب علائم یو شکل شده است.

وی گفت : یک شهربازی و 14 پارک و بوستان در رفسنجان وجود دارد و از سال 88 بهسازی کل بوستانها در دست اقدام است.

مغویی افزود : آنچه که باید در بوستانها و شهربازی ها به آن توجه شود این است که وسایل موجود در این مکانها باید از نظر استاندارد ، ایمنی لازم را داشته باشند .

مدیر زیبا سازی ترافیک شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد : بچه ها و حتی بزرگترها با این نگاه که تجهیزات ورزشی در شهربازی ها دارای آخرین استاندارد بوده و با دقت نصب شده است با خیال راحت و فراغ بال در این مراکز به ورزش و تفریح می پردازند .

وی تصریح کرد : این مساله وظایف دستگاه های نظارتی مرتبط را حساس تر می کند.


برچسب ها: تعویض ، وسایل فلزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.