مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان از راهیابی اثر حسین طاهری، به بخش نهایی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با بیان این مطلب گفت : شعر حسین طاهری، یکی از هنرمندان جوان حوزه هنری استان زنجان، در بخش شعر کلاسیک دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به عنوان اثر برگزیده به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.

اکبری با اشاره به اینکه در مجموع شش اثر از این هنرمند زنجانی در بخش شعر کلاسیک به دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره ارسال شده بود، افزود: دفاع مقدس، مقاومت ملل، بیداری اسلامی و آزاد از جمله موضوعات اشعار حسین طاهری در این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه استان زنجان سابقه طولانی و درخشانی در بخش شعر جشنواره جوان سوره دارد، ابراز کرد: 12 شاعر از استان زنجان حدود 35 اثر در بخش های مختلف به دوازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره ارسال کرده بودند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد : در یازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان سوره جواد چراغی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان در بخش شعر کلاسیک و با موضوع مقاومت ملل، توانست در یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره برگزیده شود/س.



برچسب ها: راهیابی ، هنرمند ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.